Spinat og bananlapper

Det høres kanskje litt rart ut, men det smakte kjempe godt. Og nå kan du også prøve ut denne oppskriften. Passer perfekt med syltetøy og bananskiver f.eks. Så hvis du vil prøve denne spennende oppskriften, kan du gjøre det nå.

Du trenger:

2cup havre

2ts bakepulver

¼ts salt

1ts kanel

2 egg

¼cup melk (du kan bruke vanlig melk eller mandelmelk/kokosmelk el.)

1 banan

2ss sirup eller honning

2ss kokosolje

1-2cup spinat

Slik gjør du:

Putt alt det tørre i en blender. La den gå helt til alt er pulver.

Hell det tørre i en bolle og sett til side.

Ha resten av ingrediensene oppi blenderen og bland det til det er jevnt og uten biter.

Putt det tørre oppi blenderen med det andre og bland det godt sammen.

Stekes som vanlig i stekepannen, med smør.

Server med syltetøy og/eller frukt/bær.

Frister det? Jeg må si jeg var litt skeptisk selv, men så smakte jeg på de og det falt virkleig i smak. Jeg kommer til å bruke denne oppskriften flere ganger til frokost. Anbefales å hvertfall prøve en gang.

Om du har lyst på flere spennende og gode oppskrifter burde du følge bloggen min på Facebook. Klikk HER og få varsler når det kommer nye oppskrifter på bloggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg