Spillet du hater eller elsker

Ja, dere kan jo lese overskriften. Og ja, det er sant. Dama mi har kjøpt PS5. Det jeg gjorde da var å kjøpe et spill til henne som hun hadde veldig lyst på. Hun gjør så mye for meg så jeg ville gi litt tilbake. Og hun er verdt hver eneste krone. Så nå kan hun spille så mye hun vil.

Spillet jeg kjøpte til henne heter Elden Ring. Et spill jeg har sett flere streame og som jeg syns er veldig bra. Så at jeg kunne kjøpe det til henne syns jeg var veldig moro. Hvertfall med tanke på at det var et spill som hun faktisk ønsket seg også.

Men det var jo ikke det eneste spillet som ble kjøpt tol hennes splitter nye PS5. I tillegg til Elden Ring så kjøpte hun Hogwarts Legacy. Det er ganske delte meninger om dette spillet pga. alt dramaet rundt forfatteren bak Harry Potter, men helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre. Jeg er glad hun kjøpte det. Og hun begynte selvfølgelig å spille det med en gang alt var satt opp.

Ikke bare begynte hun å spille det, men når hun lagde sin karakter så brukte hun mitt etternavn. Altså det er så utrolig søtt. Jeg håper at en dag skjer det i virkeligheten også.

Selvfølgelig måtte jeg prøve spillet. Så en dag som dama mi jobbet lagde jeg min egen karakter.

Man kan bestemme hvilket hus man skal være i om hatten ikke velger det man egentlig ønsker, men den klarte faktisk å sette meg i riktig hus. Slytherin har alltid vært mitt hus, så det var veldig gøy når den faktisk satt meg der.

Spillet er utrolig bra, men starten syns jeg var litt lang. Jeg ville bare komme til Galtvort med en gang, men det er en del som skjer før det. Det falt ikke helt i smak for meg, men når vi kom til skolen så var det mye gøy å gjøre. Så jeg anbefaler virkelig dette spillet om du liker Harry Potter universet. Jeg gleder meg hvertfall til å spille mer av dette.

2 kommentarer
    1. Så gøy! Dere er så snille med hverandre <3
      Jeg leste en spillartikkel at PS5 burde være liggende, selv om de sier den også kan stå. Noe med at kjøle-elementene til slutt samler seg og maskinen begynner å fuske. Ikke sikkert det stemmer, men kjæresten min valgte å legge den ned, selv om den er mest stilig oppreist 😀

      1. Må jo være snille med hverandre. 😊❤️ Og hun er helt fantastisk. ❤️ Ja, det kan være mulig. Hun har den stående mest fordi hun ikke har plass til å ha den liggende. Og ja, den er stilig stående. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg