Spadag og favorittprodukter

Reklame | Lyko

Når jeg nå har hatt litt tid alene og har villet slappe av, da har jeg tatt frem alt av hudpleie og hårpleie. Så har det bare vært å skjemme bort både hud og hår. Og denne uken har jeg hatt huset for meg selv, så jeg gjorde nettopp det. Det er ikke veldig ofte jeg får tatt slike dager, men når jeg gjør det så blir hvertfall kroppen min veldig glad. Så jeg tenkte å dele med dere hvilke produkter jeg har brukt nå. Og hvis du vil prøve noen av dem så klikker du bare på bildet og kan klikke hjem mine favoritter. Så enkelt er det altså.

Laneige sin lip sleeping mask er helt fantastisk. Den gir de mykeste leppene og har en veldig mild duft (så du smaker ikke parfyme av denne). Den er myk og lett å påføre. Og det beste er at den varer utrolig lenge.

Pris: 299,-

The Lab sheet mask er så utrolig bra. Huden min blir silkemyk etter å ha brukt disse. Jeg har jo testet alle 4 og jeg elsker dem alle. Det beste er jo at man ikke blir klissete eller noe sånt av å bruke disse. Noen ansiktsmasker blir man det av og jeg liker hvertfall ikke det. Derfor er disse mine nye favoritter, men jeg har jo også en annen favoritt når det kommer til sheet mask.

Pris: 65,-

Om dere har fulgt meg en stund så vet dere at jeg elsker Glöd sine produkter. Og sheet mask er alltid noe jeg må ha i skuffen. Denne, på lik linje med The Lab, gir en silkemyk følelse i ansiktet. Huden føles rett og slett helt fantastisk etter å ha brukt denne. Så denne er for meg et must å ha liggende til en spadag.

Pris: 69,-

Etter en varm, lang dag så er denne alltid kjekk å ha. Når man skrubber seg i fjeset med denne skrubben så blir huden så ren. Man føler seg så sykt fresh etterpå. Så denne bruker jeg mye! Absolutt verdt å prøve.

Pris: 199,-

Pris: 149,-

Pris: 149,-

Pris: 159,-

som dere vet så er Camilla Pihl sine hårprodukter mine absolutt favoritter. Disse er de eneste som får håret mitt til å bli mykt og glansfullt igjen. Hodebunnen min blir ikke irritert og de er generelt veldig gode produkter. Jeg er veldig glad for at jeg kom over disse, for dem har reddet håret mitt etter mye bleking og farging.

Rituals er jo også veldig gode produkter, som jeg bruker veldig ofte. Bl.a er jeg veldig glad i sakura body cream. Den lukter så utrolig godt, lett å påføre og gjør huden myk. Absolutt verdt å prøve. Denne kom i et gavesett, så prisen på gavesettet vil komme under her.

Sakura gavesettet inneholder 1 body cream, 1 body scrub, 1 dusjskum og 1 duftlys.

Pris: 479,-

En annen ting jeg bruker ofte som også kommer fra Rituals er denne sprayen. Jeg sprayer den bare litt på kroppen, under T-skjorta og så lukter den igjennom dagen. Dette er jo egentlig for menn, men jeg syns den lukter så utrolig godt. Jeg har gått lei av å lukte blomster, godteri og alt det dem putter i parfyme/deo til kvinner. Så jeg fant meg noen nye favoritter i stedenfor.

Pris: 159,-

Og det er produktene jeg bruker for å føle meg vel og fresh. Mange gode produkter jeg ikke klarer meg uten. Husk å klikke på bildet av det du vil kjøpe hjem. Lyko har rask levering og er utrolig nøye med å pakke produktene så dem holder hele veien hjem til deg. Og alle disse produktene finner du der. Linkene som ligger i bildene tar deg direkte til produktene inne på Lyko sin hjemmeside. Jeg gjør jobben slik at du lett kan finne produktene og handle raskt.

Håper du likte å lese om mine favoritter og kanskje fant noen produkter du vil teste. Så håper jeg at du får en avslappende og fin dag videre. Ikke glem å følge bloggen på Facebook HER. Du kan også følge meg på Instagram HER om du ønsker det.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg