Søvn, tights og tur

Da var jeg våken og klar for en ny dag. I går lå jeg å så på et par filmer før jeg gikk å la meg. Jeg fikk hvertfall hvilt beina mine godt og jeg har fått sovet godt i natt. Så i dag tenkte jeg å gå en liten tur. Varmen bestemmer hvor langt det blir. Jeg har blitt litt solbrent etter at jeg stod og ventet på bussen i går. Jeg har ikke veldig lyst til at det skal bli noe verre heller.

Eneste som er litt kjedelig er at jeg ikke har noen shorts jeg kan gå i og få litt farge på beina også. Pluss at med shorts så hadde det ikke vært så varmt heller. Problemet er bare det at jeg ikke vil ha de bittesmå tøystykkene folk kaller shorts. Jeg vil ha en som faktisk dekker rompa og litt av lårene mine. Hvis jeg skulle gått med shorts som var så liten som de som blir solgt nå, så måtte jeg hatt en tights under som hadde gått til knærne. Ellers så hadde jeg følt meg så ukomfortabel. Jeg har ikke lyst til at lårene mine skal synes når jeg bruker shorts. Hva andre gjør er opp til dem. Jeg sier ikke det er stygt eller noe sånt.bare jeg som ikke vil gå i dem fordi jeg ikke liker lårene mine. De ser fine med klær på, men ikke uten. Kanskje jeg bare skal kjøpe meg en treningstights som går til knærne. Da får jeg sol på beina og jeg slipper å se ut som en raring når jeg går tur. For det eneste jeg har av korte klær er skjørt. Ikke veldig smart å gå tur med skjørt. Selvom jeg faktisk har gjort det også. Jada, jeg tok på meg miniskjørt og skulle gå tur i skogen. Jeg så skikkelig teit ut!

Men jeg har faktisk lyst til å utvide utvalget av treningsklær. Nå som jeg faktisk tørr å gå i korte topper så kan jeg jo kjøpe sett også, men det har jeg ikke råd til akkurat nå. Først ferie og så kan jeg tenke på alt mulig annet etter det. Jeg har jo 2 treningstightser. Det går jo greit med de to jeg har akkurat nå. Verstefall kan jeg bruke vanlig tights når jeg går turer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg