søvn, Pintrest og jul

I natt fikk jeg ikke sove før klokka var 03:30. Sånn er det når man må sove om dagen, men heldigvis fikk jeg litt søvn til slutt. Jeg våknet kl.08:00 med en forferdelig hodepine, men så fikk jeg sove igjen og våknet kl.12:00. Hodet føles mye bedre enn på morgenen, men jeg har fortsatt hodepine. Jeg har nettopp spist frokost og prøver å få i meg mye vann for å se om det hjelper på hodet. Det er så mye jeg har lyst til å gjøre så jeg håper virkelig hodepinen forsvinner helt i løpet av dagen. Problemet med å ha hodepine er jo at jeg ikke kan planlegge dagen. Jeg har lyst til å gjøre ting, men så må jeg vente til hodepinen gir seg før jeg kan få gjort det. Så det ligger en del frustrasjon i luften når jeg ikke kan gjøre noe.

Noe jeg faktisk kan gjøre uten å gjøre hodepinen for ille er å scrolle på Pintrest etter flere idèer til juleprosjektene mine. For meg er det veldig gøy for når jeg ser et bilde på Pintrest så tenker jeg ikke “oh, sånn vil jeg lage”, men jeg får mange idèer til lignende ting. Så når jeg går tilbake og ser det bilde vet jeg nøyaktig hva jeg tenkte på da jeg lagret det. Sånn sett er hjernen min ganske flink. Veldig sjeldent at jeg faktisk glemmer en kreativ idè. Om jeg gjør det så får jeg tusen nye. Det er det som gjør alt dette hobbygreiene så utrolig gøy å holde på med.

I natt fant jeg mange fine julekuler på Pintrest som var nøyaktig i den stilen jeg ønsker å pynte mine julekuler. Jeg må ha lagret minst 20 forskjellige bilder, men den opprinnelige idèen fikk jeg fra den ene julekulen jeg kjøpte på Hadeland for et par år tilbake. Det har vært min favoritt julekule siden, men nå har jeg jo muligheten til å lage mange nye som ligner. Så det er altså det jeg prøver å finne inspirasjon til. De nydeligste fargene jeg kan tenke meg på et juletre er gull, sølv, svart og hvit. Om hele juletreet kunne bestått av kun disse fargene så hadde jeg vært kjempe glad, men jeg har nok ikke så mange julekuler i denne fargen til at jeg kun kan bruke de. Uansett tror jeg juletreet kommer til å bli nydelig i år. Jeg kan nesten ikke vente med å få det opp, men det er litt tidlig ennå. Først må jeg bli ferdig med alle prosjektene mine før jeg kan få opp juletreet. Så da får vi håpe at hodepinen snart gir seg for da blir det maling av julekuler og mye annet gøy.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg