Sopp i skogen

Nå er det jo høst og det betyr jo at høsten natur er på vei inn og sommeren er på vei ut. Dette innebærer jo alle disse flotte fargene, men også mye mer. Og en av de flotteste tingene ved høsten syns jeg er all soppen som kommer. Det har jo kommet litt sopp før høsten også, men det er nå det virkelig kommer for fult. Da er jo jeg fremme med kameraet med en gang og i dag tok jeg meg en liten tur for å se om jeg fant noe farger og generelle tegn på høsten. Jeg må si at det begynner å komme seg nå. For en flott natur jeg er så heldig å leve rett ved. Bare se her hvor vakkert det har blitt nå.

Med så mye flott natur så tenkte jeg at jeg kunne filme litt også, men dem videoen kommer ikke på youtube i morgen. Mest sannsynlig kommer den nok neste fredag. Og det tror jeg blir en veldig fin video også. Bare se på alt det vakre jeg fikk se i dag. Så mye sopp som var ute i skogen og jeg gikk ikke langt engang. Faktisk var jeg bare rett oppi her, men så liten tur skal til for å finne så mye vakkert. Det var ganske stilig med de siste soppene som vokste på små stubber.

Og ikke nok med alle de flotte soppbildene. Jeg kom også over en solsikke som stod helt alene langs veien her. Der var det til og med to humler som koste seg. Selvfølgelig måtte jeg bort og ta bilde av dem også. Se så søte de er.

Solsikken er jo vakker i seg selv, men med disse to humlene så ble jo bildet enda vakrere. Jeg la faktisk ikke merke til dem med en gang. Det var først når jeg hadde kommet nærmere og skulle ta bilde at jeg fikk øye på dem. Så da måtte jeg jo enda litt nærmere for å få dem med på bildet. Og dette bildet ble jeg veldig fornøyd med. Solsikker er jo utrolig flotte blomster også da. Jeg skulle ønske jeg hadde plass til noen store solsikker her hos meg, men dessverre har jeg ikke det. En dag skal jeg hvertfall ha solsikker i hagen min og da håper jeg de blir like vakre som denne.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg