Sommerfugler i magen

Nå vil jeg egentlig bare at denne dagen skal være over sånn at jeg kan våkne til en ny og tenke nå skal vi reise. Jeg er jo alltid så gira på å reise og har alltid pakket ferdig før alle andre, men det blir jo ekstra gøy nå. Etter alt som har skjedd så skal det bli godt å komme seg på ferie igjen. Dette har jeg savnet så sinnsykt mye. Og jeg er egentlig så klar jeg kan bli. Det eneste som mangler er en dusj og det skal jeg snart få gjort.

Dagen i dag har jo vært veldig fin og tiden har egentlig gått ganske fort. Jeg håper bare at helgen ikke går like fort, men at jeg nyter hvert eneste sekund. Det er faktisk det eneste jeg ønsker for denne ferien. Bare leve i sekundet og nyte alle de flotte opplevelsene. Selvfølgelig vil det bli litt jobb inni mellom, men jeg må også huske å kose meg masse. Og det kommer jeg jo selvfølgelig ikke å gjøre.

På Instagram kan du se video av hullene og sommerfuglen på bildet over. Link til min Instagram konto finner du nederst i dette innlegget. 

De siste timene har jeg tatt det litt med ro. Det kan jo være greit å ikke bruke opp all energien i dag. Den trenger jeg i helgen, for å si det sånn. Så jeg har ikke gjort noe mer husarbeid, men det ser hvertfall bedre ut enn det har gjort og da er jeg fornøyd. Og det viktigste nå er å få med alt av ting jeg må ha til jobb. Det er ikke fri fra jobb selvom jeg drar på ferie. Det er jo da man jobber mest om man er content creator. Så det er jo noe jeg gledet meg veldig til. Sånt innhold på mine kanaler er jo alltid litt ekstra gøy. Jeg syns det er så moro å vise frem litt annerledes bilder og omgivelser enn hva jeg pleier å poste. Derfor kan jeg nesten ikke vente med å reise.

Forhåpentligvis vil jeg klare å få sovet nok og er uthvilt til morgendagen. Det er egentlig det eneste jeg tenker på nå. For hvis jeg klarer å bli uthvilt til i morgen så vil det være mye enklere å holde angsten i sjakk. Jeg prøver å ikke tenke på der, men om du har angst så vet du hvor vanskelig det er. Utenom det så gleder jeg meg. Så det er vel 90% glede og 10% nervøsiter. Og det er noe jeg kan leve med. Bare jeg ikke våkner opp i morgen med skikkelig angst.

Nei, jeg kan ikke tenke sånn. Denne ferien kommer til å bli kjempe bra og vi skal kose oss masse. En skikkelig kjærestetur. Det er jo over 1 år siden sist, så det er jaggu på tide. Så da er det bare én ting å gjøre og det er å hoppe i dusjen.

Følg meg her hvis du ikke vil gå glipp av noe fra ferien:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg