Sommerfugl på verandaen

Dette gjorde dagen min så mye bedre med en gang. Det var kjempe koselig med besøk på verandaen. Hvertfall når dem da i tillegg er så snille og flinke at jeg kan ta masse bilder av dem. Naboen må jo tro jeg er helt sprø. Jeg listet meg rundt og nærmet meg sommerfuglen så langsomt jeg klart. Men det er jo sånn man får flotte bilder. Og disse bildene ble jeg veldig fornøyd med. Bare se selv.

Den var veldig glad i plantene mine, så jeg håper at jeg ser mye mer av disse nydelige sommerfuglene i løpet av sommeren. Jeg har jo både planter og blomster på verandaen, så den koser seg nok veldig godt oppå her. Vel, hvertfall frem til jeg begynte å jage den med mobilen min.

Om du vil se mange flere bilder av sommerfugler, naturen, blomstene og plantene mine så burde du følge bloggen på Facebook HER. Du kan også få med deg mye mer ved å følge meg på Instagram HER. Da får du andre oppdateringer og bilder som ikke kommer på bloggen. Så det er kanskje verdt å følge med, spesielt på storyen. Minner også om at du kan se alle storyer om planter, naturen og interiør på høydepunkter. Dem finner du på min Instagramprofil:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg