Solnedgang

Det ble en liten kveldstur nå. Jeg kjente at jeg trengte å komme meg litt ut og det var så utrolig godt… Helt til myggen prøvde å spise meg levende. Skulle seriøst trudd at det stod Åpen Bar på meg. Uansett er jeg glad for at jeg tok den kveldsturen. Da blir det kanskje lettere å sovne i natt, men før det så tenkte jeg at jeg skulle vise dere hvor utrolig vakkert det var ute nå. For det var så koselig ute når jeg gikk tur.

Jeg bare elsker å se på solnedgangen. Og det å gå samtidig som man ser dette er jo bare helt magisk. Slik så det altså ut når jeg gikk tur, men himmelen var jo enda vakrere litt tidligere på kvelden. Bildene over her er jo bare en brøkdel av hvor fint det faktisk er her når det er solnedgang. På sitt aller beste ser det sånn her ut:

Sånn her så det altså ut litt tidligere på kvelden  jeg har ikke ord som beskriver hvor flott det faktisk er. Å få oppleve slike solnedganger føles helt utrolig. Når det ser sånn ut og jeg ikke har noe særlig lys i stua/på kjøkkenet så lyser faktisk hele leiligheten opp i et nydelig, rosa lys. Det er helt magisk. Jeg føler meg så heldig som får oppleve slik nydelig utsikt og kunne skape slike øyeblikk. Ikke minst er jeg så takknemlig for at jeg kan dele disse øyeblikkene med dere.

Nå som jeg har gått denne turen så tenker jeg det er på tide for meg å finne senga. Klokka har blitt mange og jeg skal tidlig opp. Så med andre ord er det greit å få litt søvn nå sånn at jeg er klar for morgendagens gjøremål.

Natta

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg