Solfylt morgen

Da var det en ny dag. Jeg våknet opp til en solfylt og flott dag. I natt fikk jeg faktisk sove ganske godt og lenge, men det trengte vel kroppen min nå så mye som jeg gjorde i går. Dagen i dag blir nok ikke fylt med så mye husarbeid. Faktisk har jeg lyst til å male. I tillegg til det så har jeg også lyst til å gå en tur. Det er jo veldig flott vær så det kan jo bli en veldig fin tur. Kroppen min orker ikke så mye, men en liten rundtur hadde vært koselig.

Nå går jeg egentlig bare å venter på at tiden skal gå fortere sånn at jeg kan kjøpe kommode og benk fra IKEA. Jeg tror det kommer til å bli skikkelig fint i stua med en benk under vinduet. I tillegg får jeg endelig nok plass til klærne mine. Nå har jeg jo ikke noe plass for tykke gensere eller pysjsett. Det skal bli godt med en ekstra kommode. Også har jeg jo kjøpt den mini kommoden til å stå oppå. Så har jeg oppbevaring til det jeg måtte ønske. Jeg har ikke helt funnet ut hva jeg skal bruke den til, men set er alltid kjekt med litt ekstra oppbevaringsmuligheter.

Akkurat nå tenkte jeg å slappe litt av. Da kan jeg jo finne litt inspirasjon til hva jeg kan male på mini kommoden og de andre tingene jeg har kjøpt. Jeg må bare tenke litt først. Hvilket tema ønsker jeg å ha den i? Når jeg har funnet ut det så er det lett å finne inspirasjon. Og når den er ferdig så skal dere få se hvordan den ble, men først må jeg bestemme meg for hva jeg skal male. Så det er hva jeg skal bruke formiddagen min på.

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du vil få med deg hva jeg skal male og hvordan resultatet blir.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg