Sol og blå himmel

Så var det onsdag og en helt ny dag. Som jeg fortalte i går så blir dette en jobbdag, en planleggingsdag. For det er en god del ting jeg må få i orden før det er for sent. Og det passer jo egentlig veldig bra etter gårsdagens tur. Kroppen min kan jo ha godt av å slappe av. Så kan hodet ta over jobbingen.

Også ser det faktisk ut til å bli en veldig fin dag. Solen har allerede begynt å lyse opp. Etter flere dager med regn er det veldig fint å se solen igjen. Det var jo meldt fint vær og den løy ikke. Så jeg kommer nok til å sette meg litt ut. Ja, kanskje til og med jobbe litt ute.

Slik ser altså dagen ut for meg. Ikke akkurat den mest spennende dagen å fortelle om, men noen dager blir det sånn. Man kan jo ikke alltid gjøre noe spennende. Selvom jeg ikke hadde hatt noe i mot og bruke hele dager, hver dag på tur i skogen. Kroppen min er nok ikke så enig, så da er det jo bra jeg har litt andre ting jeg må gjøre inni mellom.

Ja, da er det vel bare for meg å komme i gang med dagens jobb. Det er mer enn nok som må planlegges. Med andre ord vil det ta hele dagen. Forhåpentligvis blir jeg ferdig i dag, for i morgen er det andre ting som må gjøres. Man skulle kanskje ikke tro at en blogg var så mye jobb, men det er det om man ønsker å nå langt. Sånn er det vel med de fleste jobber. Du kommer ikke langt hvis du ikke gir alt. Og jeg vil dette mer enn noe annet. Derfor jobber jeg beinhardt og prøver å finne en balanse som fungerer for meg og som løfter bloggen opp et steg av gangen.

Så da er det vel bare én ting å gjøre og det er å sette i gang med dagens jobb.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg