Snømåking er god trening!

Jeg er skikkelig effektiv i dag altså. Første jeg gjorde da jeg stod opp i dag var å vanne plantene. Så vasket jeg oppvask som jeg så puttet i oppvaskmaskinen. Tøyet jeg vasket i gårkveld trengte en runde til i tørk så jeg satt på maskinen. Så skulle jeg gå ut med bikkja og der var det jo snødd helt igjen. Bikkja løpte på do allikevel og jeg begynte å måke. Når jeg hadde måkt en sti ned til hagen der bikkja går på do så ville han inn igjen. Jeg slapp han inn og fortsatte å måke snø. Tidligere på dagen hadde jeg slått tåa mi ganske kraftig i en manual som lå i trappa. Jeg kan si såpass at å gå med sko var ikke behagelig, men all den snøen kunne ikke ligge der så jeg beit i meg smerten og fortsatte. Jeg fikk måkt en god del i hagen og er veldig fornøyd med dagens innsats. Jeg kjenner jeg kunne trengt litt hvile, men det er tusen ting jeg har lyst til å gjøre i dag. Jeg skal nok allikevel ta en liten pause påsofaen for å se om kroppen klarer mer. Uansett hva som skjer i dag så er jeg veldig fornøyd med dagens innsats. Det er godt med frisk luft selvom jeg kunne klart meg uten snøen som dalte ned i nakken min.

Over her ser dere forresten et av kortene jeg har lagd i det siste. Dette er mitt favorittkort til nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg