Snø, snø og mer snø

Et stort hurra for meg som faktisk fikk sove når jeg gikk å la meg. Det er jo fortsatt alt for sent, men det er mye tidligere enn det har vært de siste dagene. Så i dag får jeg alltid med meg dagslyset. Noe som jeg syns er veldig koselig. Særlig når det plutselig begynner å snø igjen. Jeg ser ut og det snør faktisk store flak. Grunnen til at jeg våknet så tidlig er fordi varene jeg bestilte fra MENY kom. Da våknet jeg akkurat i det dem ringte på her. Så samboeren min hentet varene og jeg fikk ryddet inn det som måtte i kjøleskapet. Det eneste som gjenstår er flaskene med isklar, brus og eplejuice. Noe som skal få lov til å stå frem til jeg orker å sette det inn i boden. For når jeg nettopp har stått opp så har jeg faktisk ikke noe krefter i kroppen.

Så var det dagen i dag og hva jeg skal finne på. Utenom å måtte få inn alt av drikke i boden så tror jeg at jeg har lyst til å ta en bitteliten tur ut etterhvert. Det vil si hvis jeg faktisk orker å gå ute. Er det for kaldt så blir jeg inne, men det hadde vært veldig godt med frisk luft.

Jeg har også lyst til å se på en film. I natt satt jeg å så på livestream i 4 timer så det ville vært fint med noe annet på skjermen enn jake og gaming akkurat nå. Så det er nok stor sannsynlighet for at jeg setter på en skrekkfilm.

Og nå som vi har fått varene jeg bestilte så blir det også snart noe baking. Det betyr jo at det vil komme oppskrift på lørdag. Så da er det bare å følge med, men først så skal jeg slappe av og samle krefter til å bære alle flaskene inn i boden. Forhåpentligvis blir det snart fordi posene på kjøkkenet irriterer meg allerede.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg