Snart sees vi igjen

I går spurte venninna mi om jeg ville være med hjem til henne og overnatte, så jeg gjorde det. Med så mye å tenke på og så mye som har skjedd den siste tiden, var det godt å kunne slappe litt av. Livet går jo opp og ned, men i går var ikke ting helt på skinner. Uten venninna mi der så ville det nok vært 10 ganger verre. Jeg måtte bruke tiden på å samle meg og bare slappe helt av pga. ting som skjedde (dette går jeg ikke noe mer inn på av flere grunner). Til slutt endte dagen med dansing i kjellern og veldig koselig og god stemning. Jeg må jo bare få takke venninna mi for tålmodighet og godhet. Denne tiden med henne var absolutt nødvendig. Jeg tenker mye på dagene jeg skal være hos han jeg dater og det blir jo en del nervøsitet, glede og hele pakka. Jeg må jo si at jeg gleder meg mest, men nå er det rett rundt hjørnet og det er jo veldig mye følelser i kroppen min akkurat nå. Jeg har hatt nok av tid til å tenke på alt mulig og det er nok ikke alltid like bra. Jeg tenker jo at dette er en jeg vil satse på og blir ting plutselig litt vel seriøst. Man må vel bare trekke pusten dypt og ta det som det kommer.

I morgen kveld står jeg faktisk sammen med han og møter foreldrene hans for første gang. I mine øyne er jo det veldig stort. Jeg syns det er like viktig at dem liker meg som at han liker meg. Jeg er jo veldig sjenert, men jeg håper jeg klarer å gi et godt førsteinntrykk allikevel. Jeg fortalte søstern min at jeg er nervøs for å treffe foreldrene hans osv. og hun skrev dette tilbake:

Det gjør dem helt sikkert. Ikke noe å stresse over. Du er en fantastisk person. De kommer til å elske deg. 

Det var så søtt sagt av henne. Det hjalp jo litt på nervene. Jeg er veldig glad for at jeg har et såpass godt forhold med søstern min. Jeg kan snakke med henne om alt og vet at hun alltid er der for meg, sånn jeg er for henne. Etter at jeg flyttet hjem så føler jeg at søsterbåndet har blitt sterkere enn noen gang. Jeg har det jo mye bedre nå og er veldig glad for alt som skjer i livet mitt akkurat nå. Det skjer av en grunn, tenker jeg da.

I dag er altså siste dagen/natta hjemme før jeg reiser. Jeg skal egentlig bare prøve å slappe av og få pakket til i morgen. Kjekt å klare og få med seg alt man trenger. Klærne er hvertfall lagt ned så jeg har jo startet. Allikevel er det et par ting som gjenstår, men det skal jeg få unna i dag. I morgen skal jeg dusje, fikse håret og sminke meg. Jeg skal også prøve å få ryddet litt på rommet og fikse noen småting før jeg drar på kvelden. Det blir litt blogging før jeg drar, men jeg velger å la mobilen min ligge i veska mens jeg er der. Det gjør jeg fordi det rett og slett ikke er høffelig å sitte med nesa i mobilen og jeg ønsker å bruke min tid på han. Så dere får nesten bare smøre dere med tålmodighet. Hvordan det hele gikk vil dere få lese om når jeg har kommet hjem.

Eneste grunnen til at jeg blogger nå når jeg enda er hos venninna mi er fordi hun sover mye lengre enn meg. Da må man jo ha noe å finne på og hva er vel bedre enn å blogge?

Så vis dere er spent på å høre om de neste dagene så er det bare å gølge med her eller følge facebooksiden min

Cathrineruthblogg

 

3 kommentarer
    1. Masse lykke til !!! Det blir sikkert koselig. Vi er vel alle litt nervøse når vi skal møte noen for første gang. 🤞🤞😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg