Snart hjem igjen

Når jeg har brukt mesteparten av gårsdagen rett ut så er det utrolig koselig å få tatt en tur med gutten min til Sverige og bare kose seg maksimalt. Med en matbit på subway og full pakke ble det en utrolig flott tur. Det er fint å tilbringe tid bare oss to også for det er jo viktig med litt alenetid av og til.

For meg er det jo egentlig det samme hva vi gjør for jeg er jo med han uansett. Jeg var med på å flytte esker til lager og jeg så på han pusse og lakkere bilen. Man kan jo ikke bare sitte å se i veggen heller og han har jo ting han man gjøre som alle andre. Da tenker jeg hvorfor ikke bli med og gjøre det sammen. Det er jo bedre enn å sitte å sture alene i leiligheten hans. Han er faktisk det beste som har skjedd meg og da vil jeg også være med på det han gjør.

Jeg kan ikke akkurat si at jeg krever så veldig mye og jeg er ganske fleksibel når det kommer til hva man skal finne på osv.  Det viktigste er jo at vi får være sammen og det er vi jo så å si hele tiden når jeg er her.

I morgen går turen hjemover igjen og så er det 3 dager med kurs. Jeg kommer til å savne han veldig mye og prøver så godt jeg kan å få mest mulig ut av dagene her nå. Det blir 2 uker uten han og det kommer til å bli veldig kjedelig, men jeg får krysse fingrene og håpe at tiden går fort. Alt jeg ønsker er å være med han, men må man på kurs så må man på kurs. Desutten har jo han ting som må gjøres også så da tar vi det som det kommer. Savne hverandre er jo bare et tegn på kjærlighet og det er jo forsåvidt en god ting selvom det gjør vondt.

Man får bare glede seg til neste gang man sees og bruke dagene sammen på noe koselig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg