Snart er det slutt

Som jeg fortalte dere tidligere i dag så ble det faktisk en bakedag. Jeg har bakt 2 nye oppskrifter og det begynner virkelig å bli fylt opp fremover. Nå hadde jeg jo allerede oppskrifter 2 dager i uka, frem til neste måned. Og vel så det egentlig. Snart er det jo ikke noen flere dager å fylle med juleoppskrifter. Hvertfall ikke julekaker. For når romjulen er her så er det jo ikke akkurat det man tenker på å bake. Det vil si at jeg faktisk snart er ferdig med årets julekakeoppskrifter til bloggen. I år har det virkelig gått fort, men jeg er egentlig litt glad for at jeg har kommet såpass langt. Da har jeg jo mye tid til å slappe av og lage annet innhold til bloggen. Også kan jeg kanskje fokusere mer på innhold til youtube.

Så blir det vel uansett en del jobbing. For det kommer jo en tid etter jul også. Som blogger må jeg jo hele tiden planlegge fremover, men jeg kommer allikevel til å virkelig nyte julen. Nå som jeg ikke trenger å stresse med noe og ting faktisk går ganske smooth, er det godt å bare senke skuldrene.

I dag gjorde jeg nettopp det. Jeg satt meg ned med et nydelig fat med kjeks og pålegg. Dette kommer jeg til å vise dere litt senere sånn at dere kanskje kan få noen idéer til noe lignende, men ikke helt ennå. Uansett satt jeg meg ned med det, en paris vlogg fra Raad og så har jeg slappet av med julemusikk etterpå. Det har også blitt en del jobbing, men det gikk så fort at jeg har nå masse tid til å kose meg med en avslappende kveld.

Så dagen i dag har faktisk vært helt fantastisk på alle mulige måter. Og det har jeg tenkt til å fortsette å ha. En helt nydelig kveld med julemusikk på youtube, sitte under pleddet i stua og bare se på de fine pyntetingene, de nye blomstene mine og det vakre juletreet som lyser så fint i stua. Ting kan virkelig ikke bli noe bedre enn det er nå. Og så får vi se hva som skjer i morgen. Morgendagen har jeg faktisk ikke lagt planer for ennå, men det kommer vel noen idéer poppende inn i hodet mitt i løpet av kvelden, kjenner jeg meg selv rett.

Hvordan har din dag vært?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Dyktig du. Du skriver godt, legger ut bilder og lager snutter. Alt tar tid og man må hvile mellom hver ting. Har fri denne uka og skal snart ut. Må behandle meg pent og det innebærer mye. Håper du har ei fin uke foran deg. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg