Snart åpner den seg

Da var jeg endelig ferdig med å vanne plantene mine. De hadde ikke fått vann på en stund og siden det er såpass varmt i leiligheten, var det virkelig på tide. Så nå har noen planter stått i vann og andre har jeg hatt under springen. Forhåpentligvis blir dem glade for det og holder seg en stund til. Det eneste som mangler nå er å få filmet månedens plantevideo. Mulig jeg gjør det i dag. Den må hvertfall være klar til å legges ut på youtube når tirsdagen kommer. Og siden vi er inne på planter så må jeg bare vise dere hvor langt amaryllisen har kommet. Det er ikke blomster helt ennå, men det er nok ikke så lenge til.

Når jeg stod og vannet denne under springen så la jeg faktisk ikke merke til det lille hintet av rødt som begynner å synes. Faktisk trodde jeg den var i ferd med å bli vissen da jeg så den i vinduet, men når jeg skulle sette den tilbake så var det noe helt annet. Dette gjør meg skikkelig glad. Faktisk har jeg aldri hatt amaryllis før, men jeg håper jo selvfølgelig at den trives og at jeg får se de nydelige blomstene i min vinduskarm i løpet av julen. Akkurat nå ser det jo ganske lovende ut. Og tenk at denne bare var en bitteliten spire fra løken da jeg først fikk den hjem. De vokser utrolig fort egentlig.

Det er veldig koselig med blomster og planter når man virkelig får det til. Jeg har jo noen julestjerner her også som er utrolig nydelig. Ja, nå har jeg faktisk 4 julestjerner og de er så vakre alle sammen. Og de gir så mye glede og pynter skikkelig opp nå i julen. Denne rødfargen de har er jo helt nydelig. Blir jo julestemning med en gang man får ei julestjerne i hus. Hvem vet, kanskje jeg kjøper enda flere neste år og setter i vinduskarmene også. Jeg vet hvertfall én ting og det er at jeg skal ha en julestjerne på hver side av tvbenken hver jul. For de passer så utrolig godt der.

Så ja, nå har alle blomster og planter nok vann for en stund. Og godt er det for disse fargene har jeg lyst til å ha igjennom hele julen. Jeg kommer også til å dele en video der jeg viser dere hvor fint det har blitt her til jul. Med de nydelige blomstene og alle de nye tingene jeg har kjøpt. Når vi er inne på nye ting jeg har kjøpt så har jeg også en video som venter på å bli lagt ut der jeg viser dere alt det nye. Og det vil dere ikke gå glipp av. Jeg har kjøpt mye fint som har gjort stua og kjøkkenet nydelig! Husk å abonnere (det er gratis) på min youtubekanal om du ikke vil gå glipp av noen av disse videoene som kommer. Du finner linken under her. Neste video kommer ut allerede i morgen og da skal dere få være med å bake med meg.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg