Snacks fra hagen

I dag har jeg jobbet utrolig mye med kjøkkenet så da var det godt å få satt seg i en liten stund, men jeg blir også veldig fort rastløs. Det er jo et lite problem når man vet at kroppen trenger hvile. Så da måtte jeg jo finne på noe som ikke gjorde at kroppen ble verre. Derfor tok jeg meg en liten luftetur ut i hagen. Det endte med at jeg plukket ned alle paprikaene som var modne. Også hadde jeg jo helt glemt å ta ned tomatene inne, så da gjorde jeg det også. Ikke bare er det god snacks, men det ble også utrolig vakre bilder.

Så nå skal vi kose oss med litt sunn snacks her hjemme. Samboeren min fikk paprika og jeg tok tomat. Jeg må jo si at det ble veldig trist i vinduet nå som fargene er borte, men det tar vel ikke lang tid før fargene er tilbake. Det er jo så mange tomater på disse plantene og det kommer flere knopper hele tiden.

Om det kommer noen flere paprikaer på planten ute er jeg veldig usikker på, men jeg håper jo det. Alle som var modne nå er jo paprikaer som var på planten da jeg fikk den. Så det blir jo veldig spennende å se hvordan den kommer til å bli fremover. Jeg har jo ikke hatt en sånn type paprikaplante før og den vanlige paprikaplanten måtte jeg jo kaste i våres. Derfor er jeg veldig spent på denne nye planten. Uansett er jeg fornøyd. Jeg har faktisk fått 10-15 paprikaer fra denne hittil. Og det er jo ganske bra uansett hva som skjer videre, men det ser jo ut som den vokser som bare det og da tenker jeg at det kanskje kan være håp for flere. Disse som jeg har klipt av nå skal vi hvertfall kose oss med. Så får vi bare ta det som det kommer.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Hadde en liten men fin tur i skogen i dag. Ble ikke så langt som tenkt men det kommer en dag i morgen med bedre vær. Ellers sov jeg litt midt på dagen. Spiste grøt tidlig på dagen før jeg sovna. Det med grøt hver lørdag er en ting som var fast da jeg var liten. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg