Smultronstället

Mandag 26.06 ble det en tur til Smultronstället. Etter å ha hørt om denne plassen i 1 år, fikk jeg endelig oppleve det selv. Vi kjørte et godt stykke, før vi kom frem. Da var det bare å finne en parkering. Og det skal jeg si dere at ikke er det enkleste på sommeren. Men til slutt fant vi en plass og kunne gå bort til Smultronstället.

Vi satt oss ned ved et bord vi ble tildelt. Der fikk vi hver vår rosa meny som inneholdt mange flotte bilder av fristelser. Vi fant de vi hadde valgt ut fra nettsiden dagen i forveien. Mellom mange spennende fristelser, valgte jeg en dem kalte Broadway. Med vaniljeis, sjokolade og brownieis, varm sjokoladesaus, brownie, krem og marshmellows.

De var så store at jeg ikke klarte å spise hele, men det var veldig moro å prøve dem. Brownien var så fersk og myk, sausen var veldig varm og alt smakte helt fantastisk. Absolutt verdt å prøve om du vil ta turen til Söderköping. Ferskere og mer smakfull iskrem skal man lete lenge etter.

Når iskremen var slukt og magen var full, tok vi oss en gåtur på hamnen. Der var det mye å se på. Så da ble det en del bilder.

Nydelig utsikt langs hamnen og langs bekken litt lengre inn i byen. Altså det var virkelig en så flott dag. Jenta mi er virkelig så snill og god som tar meg med til steder som dette. Jeg kan ikke tro hvor utrolig heldig jeg er som får oppleve så mye fint sammen med henne. Når hun viser meg rundt i Sverige og vi lager så mange gode minner jeg kan se tilbake på senere, er jeg på mitt aller lykkeligste. Å få oppleve så mye fint med henne ved min side, på så vakre sommerdager som dette. Det fins faktisk ikke noe bedre.

Og dette er langt fra siste tur i sommer. Ikke gå glipp av noe av det som skjer i sommer. Følg bloggen på Facebook HER og bli med oss på alle disse fine turene. Du kan også følge meg på Instagram HER for ennå flere bilder.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg