Sminke hår og outfit

Jeg begynte å kjede meg og tenkte “hvorfor ikke sette opp håret?” Så det ene førte til det andre og plutselig satt jeg med full sminke midt på natten. Det var utrolig gøy så jeg klager ikke akkurat, men dette sminkestyre skal jo av igjen da. Det er bra jeg ikke er trøtt enda.

Det var egentlig meningen å vente med å sminke meg til jeg har fått den sminken jeg har bestilt, men så lenge klarte jeg ikke vente. Når jeg har fått det jeg har bestilt så blir også resultatet mye bedre. Vel, det er hvertfall det jeg håper. Jeg gleder meg veldig til å vise dere hva jeg har kjøpt. Faktisk fikk jeg idéen fra en av Sophie Elise sine videoer. Hun snakket veldig godt om et av produktene jeg har kjøpt og det så veldig bra ut på også. Så da er det vel bare for meg og krysse fingrene for at jeg syns det blir bra også. Kanskje jeg begynner å bruke litt mer sminke i hverdagen.

På bildet over kan dere se hvordan sminken min ble. Dette har jeg brukt av sminke:

Øynene:

Jeg brukte palettet makeup revolution London. Jeg startet med fargen freeze ytterst og over. Nederst tok jeg ocean og over (kun på midten) tok jeg glacier. Jeg fortsatte med eyeliner fra rimmel- soft kohl, på siden av øyet og under. Under eyelineren under øyet tok jeg litt øyenskygge av fargen arctic fra samme palett. Helt til slutt tok jeg Maybelline sin mascara lash sensational.

Lepper:

Jeg startet med jeffree står sin Liquid lipstick i fargen BVSM, men følte ikke det ble bra nok alene. Igjen tok jeg frem palettet fra revolution. Jeg brukte ocean og glacier innerst på leppa.

Til slutt gikk jeg over bryna med en brynspenn fra H&M som er det eneste jeg har. Jeg har sikkert hatt den alt for lenge for jeg kan ikke huske sist jeg handlet sminke på H&M. Men det var nå det som lå i skuffen. Jeg har ikke kommet så langt som å handle ny sminke til bryna siden jeg ikke har hatt noe særlig ork eller gidd til å sminke meg før nå.

Men det var hvertfall slik sminken min ble i natt. Litt utenom det vanlige, men det er jo det som er gøy å gjøre. Og grunnen til at jeg har filter er for å få frem fargene på sminken sånn at dere ser det bedre.

Her er da både sminke, hår og outfit. Håret ble ikke helt sånn jeg håpet på fordi det blå i håret mitt ikke syns noe særlig, men eller så var det ikke så gæli.

Håper dere likte dette innlegget med min sminke og hvordan jeg gjorde det. Har dere lyst til å se mer outfits eller sminke/hår så si gjerne i fra i kommentarfeltet. Eventuelt om det er noe annet dere vil se mer av.

Nå tenker jeg at jeg skal ta av meg denne sminken, få løs håret og slappe av i stolen med litt TV. Jeg er ikke noe særlig trøtt så da må man finne på noe annet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg