Smalt godt

Ja… Jeg hadde egentlig planer om å gjøre så mye mer i dag enn hva som egentlig ble gjort. Kanskje ikke så rart når ingenting har blitt gjort. Det som skjedde var at jeg kjente at psyken min begynte å svikte, men jeg prøvde å puste dypt, roe meg ned og alt det der. Vel, det gikk jo absolutt ikke. For bare etter en liten stund etter at jeg hadde postet blogginnlegget så raste alt for meg. Kroppen begynte å skjelve, tårene trillet og jeg fikk nesten ikke puste. Et slikt angstanfall tar all energien ut av meg. Så jeg ble nødt til å stryke hele planen i dag og bare legge meg på sofaen. Der har jeg ligget i hele dag og det må jeg nok gjøre resten av dagen også.

Jeg ville bare komme innom her og fortelle om dagen min og hva som egentlig skjer. Når man sliter psykisk så er noen dager så ille at man bare må ligge i senga. Jeg vet hvertfall ikke om noe annet som hjelper. Kanskje en dusj eller noe sånt, men det skal jeg i morgen så jeg prøver egentlig bare å slappe av. Nå har jeg funnet en ny youtuber som jeg ikke har fulgt før. Så jeg ser på litt halloween decor hunting fra henne og tenker at jeg bare får ta denne helgen sånn som den er og ikke stresse med noe. Ingenting godt kommer ut av å stresse uansett. Derfor prøver jeg heller å kose meg.

Youtuber: Jade The Libra

Samboeren min har dratt til en kompis som har innflytningsfest. Jeg er hjemme og hadde vært det uansett om jeg hadde følt meg bedre fordi jeg ikke klarer å være lenge i folkemengder. Eneste grunnen til at jeg klarte å dra på 1 års dagen for en stund siden var nettopp fordi jeg fikk muligheten til å trekke meg tilbake når jeg følte at jeg trengte det. Psyken min takler ikke folkemengder så veldig bra lengre. De siste årene har det gått gradvis nedover, men jeg har egentlig aldri vært noe glad i folkemengder.

Så da er jeg hjemme alene og syns egentlig det er ganske greit. Akkurat nå trengte jeg uansett å slappe av og ikke tenke på noe annet. Og det er nøyaktig det jeg skal gjøre. Ikke noe mer jobbing, blogging eller husarbeid i dag. Nå skal jeg bare ta det helt med ro og håpe at morgendagen blir bedre. Jeg skal også prøve å ikke tenke noe på alt jeg skulle gjøre i dag, selvom det bekymrer meg litt at jeg ikke får gjort det. Ting jeg ikke klarer å gjøre nå er ikke noe vits å bekymre seg for…

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg