Slutten på en kaotisk dag

Da var det på tide å gå og legge seg, men først tenkte jeg å hoppe innom her og fortelle litt om dagen min. For det har virkelig vært en berg og dalbane i dag. Det hele startet med depresjon og sorg, men så prøvde jeg å få tankene over på noe annet ved å ha en liten spadag. Jeg fikk testet ut 2 av Camilla Pihl sine produkter (mer om dem kommer i morgen). Etter det ble det sminke og jeg fikk testet ut Jeffree Star sin øyenskygge, som var helt amazing. Og så falt jeg helt i kjelleren. Heldigvis klarte jeg å ta meg sammen nok til å komme meg i butikken og kjøpe inn til middager. Dette innlegget kommer også i morgen.

For når jeg hadde kommet hjem så var det 15 minutter til jeg skulle ha oppskriften ute på bloggen. Det er i dette øyeblikket jeg er veldig glad for at jeg er utdannet konditor og har lært hvordan man jobber fort på kjøkkenet. For på 10 minutter klarte jeg å lage middagen og etter 9 minutter så var innlegget skrivd. Etter det var jeg så ødelagt at jeg bare har ligget rett ut resten av kvelden.

Det vil si frem til nå. For jeg tok en liten gåtur nå før leggetid. Jeg følte at jeg trengte det og jeg hadde rett. Etter en sånn dag er det ingenting som slår en tur ut om man orker. Også er det fint å kunne lufte hodet sitt litt før man skal sove. Siden samboeren min allerede hadde gått å lagt seg så gikk jeg turen alene. Noe som er ganske bra gjort med tanke på at jeg er livredd for å gå ut alene om natten. Det var allikevel akkurat det jeg trengte nå. Mestringsfølelsen lettet litt på humøret.

Så nå skal jeg sove og håpe at morgendagen kommermed godt humør og ikke minst en blå himmel og solskinn. For er det en ting jeg ikke orker nå så er det denne snøen. Den ødelegger så utrolig mye. Derfor krysser jeg fingrene og håper at det vil bli varmere dager igjen.

Planene for morgendagen vil hvertfall ikke ha så mye å si på hvordan været blir. For i morgen blir det mye jobb. Med tanke på at jeg har 3 innlegg som SKAL ut i morgen så er det mer enn nok å gjøre. Så nå skal jeg avslutte denne dagen med Sophie Elise sin ansiktskrubb og så blir det å sove.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Du er flink og skriver mye. Er sikker på at et er flere som leser det enn du aner. Men grunn synd at det er så få som kommentere. Er tidlig oppe og så i sta et rådyr like her nede, bor like ved skogen. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg