slik gikk gårsdagen

Da var det søndag allerede, men før jeg forteller dere om planene for denne dagen så vil jeg gjerne snakke om gårsdagen. For i går hadde jeg venninna mi på besøk. Først var hun så snill at hun hjalp meg å bli kvitt all pappen og litt sånt som skulle kastes, men som om det ikke var nok så hjalp hun meg å få det hel ryddig på kjøkkenet. Hun er bare det beste mennesket som finnes. Jeg er så utrolig takknemlig for all hjelpen jeg fikk i går, men mest av alt er jeg veldig glad for at jeg fikk se henne igjen. Det begynner å bli ganske lenge siden nå. Så vi koste oss med film (sverdet i stenen), lagde innbakte pølser og spiste potetgull. Også hadde hun gjort meg en stor tjeneste med å kjøpe inn et grislet kneip fra Klausen. Dette er bare det beste brødet som finnes og dem har ikke det her jeg bor. Faktisk er dette det eneste brødet jeg kan sitte og spise tørt, så godt er det.

Kvelden min ble ikke så god. Jeg hadde holdt på fra morgenen med å rydde bordet og så var det å bære fram alt som skulle inn i bilen til Anja. Helt til slutt ble det å vaske ned hele kjøkkenet og da sa kroppen min stopp. Jeg hadde så vondt i hodet og i kroppen at jeg trodde jeg skulle bli gal. Så da tok det også ganske lang tid før jeg fikk sove.

Alt i alt var dagen i går helt fantastisk og jeg hadde det kjempe koselig. Selvom jeg ble sliten (noe jeg alltid blir) så er det den beste dagen på lenge.

I dag tenkte jeg å ta oppvasken som er fra i går sånn at vi kan fortsette og ha et så flott og rent kjøkken. Jeg skal vise dere hvor fint det har blitt så fort jeg har vasket opp og spist litt mat. I tillegg skal dere få se den flotte bursdagsgaven jeg fikk av  venninna mi i går. Der var det så utrolig mye fint. Bare vent og se! Så det kommer litt på bloggen i dag. jeg må bare komme i gang med denne dagen. For etter at jeg hadde postet første innlegg i dag så ble jeg så sliten at jeg sovnet igjen. Så jeg skal prøve mitt beste for å få gjort alt jeg skal og blogget alt jeg skal i dag, men vi får se hvordan dagen går. Akkurat nå vil jeg egentlig bare gå å legge meg igjen, men da får jeg hvertfall ikke sove til kvelden igjen. Derfor blir det å spise litt frokost, se på tv og komme i gang med denne dagen så godt jeg kan.

Når jeg har vært med noen i flere timer så blir jeg ofte veldig sliten og i går gjorde vi mye i tillegg så denne kroppen er helt utslitt i dag, men forhåpentligvis hjelper det å sette på seg en zpikes og bare hoppe ut i dagens gjøremål. Gjøres må det uansett om jeg vil eller ikke.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg