Slik gikk den dagen

Denne dagen har vært litt all over the place med utmattelse, masse innhold på bloggen og mye annet. Så la meg fortelle hvordan dagen min har vært. Den begynte med alt for lite søvn, men jeg klarte allikevel å sette meg rett inn i jobb og kom ut med innlegg på bloggen. Jeg har prøvd å jobbe litt (planlegge), men det har gått mest i youtube frem til samboeren min ble dårlig. Så jeg lagde hjemmelagde rundstykker og kokte egg til han sånn at han skulle få i seg noe som magen taklet. Han har ligget på soverommet store deler av dagen, men forhåpentligvis er han bra igjen i morgen.

Etter det så satt jeg på en film. Fordi jeg har egentlig ikke hatt ork til noe i dag og etter å ha stått og bakt så kjente jeg at jeg trengte å slappe av. Derfor satt jeg på en film på Netflix som viste seg å være utrolig bra. Det uhyggelige huset heter filmen og det er en spøkelsesfilm. Dere som kjenner meg vet jo at jeg elsker alt som har med gjenferd å gjøre. Så denne filmen falt i smak hos meg. Om du liker slike type filmer så burde du sjekke ut denne på Netflix. Det er en tysk film, men man kan også se den på engelsk dub om man ønsker det. Uansett så håper jeg du gir filmen en sjanse.

Og det er kort fortalt hvordan dagen min har gått. Ikke akkurat slik jeg hadde håpet at dagen min skulle gå, men det er lite jeg kan få gjort med det nå. Bedre å bare akseptere det og håpe at morgendagen blir bedre. Ikke bare for meg, men også for samboeren min.

I dag kom det også noen ting i posten, men jeg fikk plutselig så mye annet å gjøre. Derfor tenkte jeg å vise dere det i løpet av morgendagen eller hvertfall før helgen er over. Det er noen hårprodukter som jeg skal teste ut. Jeg har også fått en del av det jeg har bestilt for min nye hobby jeg skal prøve ut, men jeg tenker å vente til jeg har fått resten fordi den ene nettbutikken hadde ikke alt jeg trengte. Så det sparer jeg til alt har kommet sånn at jeg kan vise alt samlet. Hårproduktene kommer hvertfall og det er ting jeg virkelig gleder meg til å prøve ut. Det vil komme et innkjøpsinnlegg, men når jeg har testet det ut så vil det også komme et innlegg med min mening om produktene. Håper dere syns det er gøy å lese om. Jeg syns hvertfall sånt er veldig gøy. For da får man jo en mening fra noen som har brukt produktene, men mer om det i løpet av helgen.

Nå tenkte jeg å sove litt. Kroppen min kunne virkelig trengt en god natt søvn nå så da er det bare å krysse fingrene og håpe at det blir det. Jeg fikk som sagt ikke mye søvn forrige natt. Det er jo veldig kjedelig, men forhåpentligvis slipper jeg enda en sånn natt. Lov å håpe.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg