Slik går nå dagen

Denne dagen har gått litt opp og ned, men alt i alt har den vært ganske grei. Eneste er at jeg har vært litt utslitt og depresjonen forteller meg at vinteren snart kommer med kulde, men det stopper ikke meg fra å kose meg. Det eneste som faktisk stopper meg er mangel på egg. Så i dag tok vi en liten tur ned i butikken for å kjøpe litt forskjellig til baking blant annet. Nå som jeg endelig har egg igjen så ble det full bakemodus på meg. Jeg har bakt klart 2 deiger, men de skal jeg ikke gjøre noe mer mer før i morgen.

Samtidig som jeg stod å bakte så lagde jeg også middag. Så det var veldig mye som skjedde på kort tid. Derfor tenker jeg å ta en liten pause nå. Jeg har ikke like mye energi i kroppen nå som de siste dagene, men det var hvertfall gøy å bake litt.

Nå skal jeg kose meg med min favoritt julebrus, en julefilm og litt godt. Ja, egentlig skal jeg bare nyte kvelden og senke skuldrene helt. I morgen kommer det en ny dag og da er det også årets første oppskrift til julen. Og fremover nå blir det masse fine oppskrifter. Jeg har funnet så mye godt som jeg gleder meg til å prøve ut. Det er så mye nytt som jeg faktisk aldri har smakt før, men også noe som er ganske tradisjonelt.

Disse oppskriftene som jeg har funnet vil komme tirsdager og lørdager hver uke igjennom hele november og desember. Det blir så spennende og jeg gleder meg til å dele alt dette med dere. Jeg tror mange kan få nytte av disse oppskriftene jeg har klare nå. Så det er bare å følge med på bloggen fremover om du liker å prøve ut nye oppskrifter og har lyst til å prøve noe helt nytt til jul enn alle disse vanlige småkakene. Og som sagt kommer det også noe mer tradisjonelt også. Ikke gå glipp av morgendagens oppskrift her på bloggen. Du kan følge bloggen på facebook. Linken finner du under her sammen med min youtubekanal som også vil bli stappfull av juleinnhold. Abonner gjerne på kanalen min om du ikke vil gå glipp av det. Husk å trykke på bjella for å få varsel hver gang jeg legger ut en ny video.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

1 kommentar
    1. Julebrus har jeg smakt men blir ikke full gass i så måte før til jul. Hadde lagt meg men fikk ikke sove. Har noen feriedager nå men søvn er like viktig ferie eller ei. Ikke alle dager er like, men håper morgendagen er bedre for deg. Fikk vaska gardiner i kveld. Ikke så ofte jeg vasker de men du verden så deilig det er med rene gardiner i stua. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg