Slik ble dagen min

Så var spørsmålet da, hva jeg har gjort i dag. For nå har jeg jo brukt dagene mine til å skrive og pynte julekort, vaske og rydde, pynte til jul og bakt. I dag ble det faktisk ikke noe av det, for når jeg våknet i dag fikk jeg lyst til å rydde gulvet, støvsuge og sette opp juletreet. Ja, så vil det alltid være noen som kommer til å syns dette er alt for tidlig. For noen er det kanskje det, men for meg er det på tide. Et juletre gir så mye glede og ikke minst lyser det opp leiligheten. Derfor satt jeg det opp og nyter nå full julestemning i stua. Det vil komme en youtubevideo av hele prosessen, men her får dere en liten sniktitt på årets juletre.

Så nå er det som sagt full julestemning i stua og jeg koser meg masse med levende lys og disse julevideoene på youtube jeg har snakket om. Jeg har også begynt så smått å se på julefilmer. Hittil har jeg sett 2 filmer, men nå som det er full jul så mangler det bare kakao så kan jeg se den ene julefilmen etter den andre. Også blir det jo alltid mye koseligere med baking. Ja, egentlig alt som har med jul blir mye koseligere når juletreet er oppe. Og det skal ikke ned igjen på en lang stund. Nå er jeg fylt med så mye julestemning at den vil nok vare ut hele desember. Jeg tror faktisk jeg aldri har vært så klar for julen noen gang. Jo eldre jeg blir, jo mer glad i julen blir jeg.

Nå er jeg faktisk snart ferdig med alle julekortene jeg skal levere rundt her også. Jeg har igjen 10 stykker som skal fargelegges litt og så skal jeg få ferdig alle kortene til familie og venner. Så i år er jeg faktisk ikke på etterskudd med noe som helst. Alle gaver er kjøpt inn, kortene er snart ferdig, jeg er ferdig med pyntingen og godt i gang med bakingen også. Det føles veldig deilig. Jeg trenger ikke stresse med noe i år. Og det er jo litt rart med tanke på at jeg har mer å gjøre i år enn jeg hadde i fjor. Noe som egentlig er en bra ting fordi nå kan jeg kanskje fokusere mer på youtube og baking, gjøre det enda bedre og begge kanalene med masse juleinnhold til dere.

Dagene fremover håper jeg blir fylt med masse baking og annet julerelaterte aktiviteter. Jeg er klar for julen og alt den bringer med seg. Denne tiden skal jeg virkelig nyte i år. I fjor var det jo koselig, men i år slipper jeg noe som helst stress og det skal bli godt. Bare senke skuldrene og gjøre det jeg vil, når jeg vil.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg