Slappe av kan være lurt

Nå er samboeren min på intervjuet og jeg har fått tatt en del oppvask. Jeg tviler åå at det blir noe tur i dag, men så lenge jeg får gjort noe så er jo det bra. Faktisk er jeg glad bare jeg får bevegd meg. Å ta oppvasken er jo utrolig bra. Det å kunne få vekk alt som står på benken hjelper veldig mye. Nå har jeg ikke kommet så langt som å vaske det med såpe. Jeg har kun fått skyldt det, men det er jo en start.

Jeg har prøvd å holde meg opptatt mesteparten av tiden sånn at jeg ikke tenker så mye på hvordan det går for samboeren min på intervjuet, men det er alt jeg har klart å tenke på.

Nå tenkte jeg å spise litt mat og finne frem en film jeg kan se på. Kroppen min er fortsatt veldig utslitt og det hjelper jo ikke akkurat når jeg står med oppvask. Så da får jeg heller prøve å slappe av med Netflix og mat. Jeg har jo et ønske om å bli såpass bra i kroppen igjen at jeg kan gå turer. Det er så kjipt å ikke kunne gå ute når det er så vakkert vær, men jeg må nesten lytte til kroppen min. I dag sier kroppen at den trenger hvile og det skal den så klart få nå. Kanskje morgendagen vil bli bedre. Jeg håper hvertfall jeg kan gå en liten tur i morgen.

Grunnen til at jeg kan ta oppvask og ikke gå tur er fordi jeg egentlig er veldig sliten. Hjemme kan jeg slappe av og sette meg ned når som helst. Blir jeg svimmel eller beina ikke klarer å holde meg oppe så er det ikke noe problem å bare sette seg ned. Når jeg er på tur så er det minimalt med sitteplasser. Faktisk er det ikke noe sted å sitte før man kommer til badeplassen. Det er over 1,5km å gå og når kroppen er utslitt så er det ikke alltid jeg klarer å gå så langt. Derfor vil jeg heller gjøre litt hjemme med den lille energien jeg har i dag. Kroppen trenger allikevel hvile så etter å ha lagd mat så blir jeg nok liggende her og se på Netflix. Hvis jeg orker så kanskje jeg leser litt i boka, men jeg må hvertfall slappe av sånn at det er en liten sjanse for en gåtur i morgen.

Så får vi se om mat og Netflix kan være med på å distrahere tankene litt. Husk at du kan følge bloggen min facebook ved å klikke deg inn HER. Så får du vite om samboeren min får jobben etterhvert. Det er også mye annet som skjer på bloggen min. Oppskrifter, oppdateringer på grønnsaksplantene mine og mye mer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg