Skulle ønske jeg fikk gjort noe

Jeg har ligget rett ut i hele dag. Ikke har jeg orket å jobbe, ikke klart å lage meg noe mat eller noe annet. Først nå begynner jeg å føle meg bedre. Forhåpentligvis er jeg bra igjen i morgen og kan få ordnet kjøkkenet, det som er igjen av oppvask. Det er hvertfall det jeg håper fordi nå klør det skikkelig i fingrene etter å komme i gang med julepynten. Snart klarer jeg ikke vente mer. Jeg vet det er mixed feelings når det kommer til det å pynte tidlig til jul, men for meg hjelper det så mye på humøret når jeg kan pynte opp og få masse lys inne i leiligheten. Også gleder jeg meg veldig til folk pynter med lys ute fordi det lyser opp gatene. Nå som det er så mørkt ute og snøen ennå ikke har dukket opp så er det jo ekstra fint med litt lys.

Når det kommer til når man “skal” pynte til jul så syns jeg helt ærlig at folk skal få lov til å bestemme det selv. Jeg vil ha julepynten fremme hele november og desember. Om noen er uenige med meg så må dem da få lov til det, men det vil jo ikke endre noen ting hjemme hos meg. Det eneste som bestemmer når jeg får opp julepynten er kroppen min. For det er fortsatt en del ting som gjenstår før jeg kan dra ut noe som helst fra boden. Og da må kroppen min slutte å ødelegge for meg.

Så det som har skjedd i dag er at jeg har ligget med smerter i hele kroppen, vært utmattet og ikke klart noe som helst utenom å se på 3 youtubevideoer. Når det begynte å bli kvelden fikk jeg i meg litt mat, takket være samboeren min som lagde det. Så lå jeg egentlig bare å så på serie og til slutt endte jeg opp med å se en av Flåklypa filmene. Jeg har mest lyst til å komme i gang med julefilmene, men så tenkte jeg at julepynten må komme opp først. Derfor må kroppen min bli bra igjen sånn at jeg kan fortsette. Kanskje allerede i morgen. Jeg krysser hvertfall fingrene og håper på det beste.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg