Skulle lage kokoskuler

I går skulle jeg prøve å lage noen skikkelig gode kokoskuler. Jeg brukte masse tid og energi for å få kokosen til å forme seg som baller. Det eneste jeg trengte å gjøre var å trekke de med sjokolade. Det var da jeg gav opp håpet om å få lagd disse kokoskulene fordi når jeg prøvde å rulle dem forsiktig i sjokolade så gikk dem i oppløsning. Så jeg hadde masse kokos i den smeltede sjokoladen. Så jeg ble frustrert og kastet 2 kokoskuler til oppi sjokoladen og fikk lagd noen få kuler ut av det. Vel, samboeren min syntes de var veldig gode selvom det var en fiasko. Jeg skulle bare ønske at det hadde blitt suksess sånn at jeg kunne delt oppskriften med dere, men noen ganger går det bare ikke.

Som dere ser over så ble de jo ganske fine, men det er jo ikke noe som kan stå kaldt på grunn av sjokoladen og jeg tror ikke de kan stå så lenge ute på grunn av kokosmelken. Så denne oppskriften kommer ikke på bloggen. Jeg vil kun dele oppskrifter som faktisk går an å bruke og som ikke blir fullstendig fiasko som denne.

Så gårsdagen var vist ikke helt min dag. Forhåpentligvis vil dagen i dag bli bedre. Om jeg får bakt noe i dag får vi se på. Akkurat nå ligger jeg rett ut og er helt utslitt. Vi får bare håpe at dagen blir litt bedre etterhvert. Hvis den blir det så skal jeg bake og hvis ikke får jeg bare vente til i morgen.

Alle oppskriftene jeg finner er ikke like bra. Det er derfor jeg ønsker å teste dem ut før jeg eventuelt deler det på bloggen. Sånn at dere vet at oppskriften er bra.

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du vil få med deg resten av oppskriftene jeg skal dele. Også kan du finne link til tidligere oppskrifter der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg