Skulle bare kjøpe plantejord

I går var jeg og venninna mi på en skikkelig tur. Det som egentlig skulle være en liten tur til Hageland i Hokksund, ble så mye mer. For når vi kom ut fra Hageland sjekket jeg mobilen min. Mamma hadde ringt, så jeg ringte henne opp igjen. Hun hadde vært og hentet en sofa og trengte hjelp til å bære den fra hengeren, til stua. Flaks for henne så hadde vi ikke kjørt hjemover. Så vi kjørte ned dit og hjalp henne selvfølgelig. Fikk den gamle sofaen ut og den nye sofaen inn. Det ble så utrolig fint! Og jeg er så glad for at vi fikk hjulpet henne. Nå kan mamma slappe av på sin nye sofa.

Vi reiste videre, men det var plutselig flere stopp før vi kom oss hjem. En liten tur innom Price lagerbutikk i Krokstadelva er et must når vi først er der nede. De har ganske mye billige varer der. Nå har vi mer enn nok godteri her hjemme, men jeg fant allikevel noe spennende som ble med oss hjem.

Jeg gleder meg veldig til å prøve begge to.

Når vi var ferdig der, tok vi turen innom Extra. Noen ganger har dem ting som snart går ut på dato, men denne gangen var vi ikke så heldige. Forrige gang fant jeg noe vegetarmat, men ikke denne gangen. Kanskje neste gang.

Siden Extra og Europris er like ved hverandre, tok vi en liten tur innom der også. Det ble ikke så mye, men vi fikk med oss et par ting som var nødvendig. Ikke noe spennende. Bare noe rengjøring til doen.

Og så var det siste stopp før hjem. Spar er stedet vi må for å poste/hente pakker. Så jeg fikk postet en pakke og hentet 2. Vi fikk også kjøpt kylling som var på tilbud. Jeg spiser minimalt med kjøtt, men noen ganger frister det og da spiser jeg det. Men jeg har spist mest vegetar de siste ukene og det har kroppen min vært veldig glad for. Folk får si hva de vil, men jeg liker smaken av grønnsaker mer enn kjøtt faktisk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg