Skogstur til Veståsen

Da var jeg kommet meg hjem fra en veldig kort, med fin tur. Jeg startet på badeplassen og planen var egentlig å bare filme litt rundt der, men så fikk jeg lyst til å gå ned til Veståsen skole. Det er en kort, men veldig fin tur. Også fikk jeg en ny idé for hvor jeg kan gå neste gang. For der borte er det mange stier inn i skolen. Der har jeg aldri gått før så det hadde vært gøy å få sjekket ut, men akkurat nå var ikke kroppen klar for en veldig lang tur. I det minste fikk jeg en gåtur i solen og det var helt fantastisk. Og selvfølgelig ble det noen bilder på turen.

Det var alt for denne gang, men jeg kommer jo med en video til fredag fra denne flotte turen. For det ble utrolig mange flotte klipp denne gangen. Vel, jeg håper hvertfall det.

Nå sitter jeg ute og slapper av i stolen. Av og til er det greit å bare ta det helt med ro. Hvertfall etter en tur i solen. Så jeg har både vann, havrekjeks og boka mi. Her blir jeg nok sittende en god stund før det blir middag.

Jeg håper dere koser dere minst like mye som det jeg gjør i dag. Nyt solen og sommeren så lenge den varer. For den er over på et blunk.

Følg meg her:

Facebook Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg