Skogstur til beina falt av

Vel, det var hvertfall ikke langt i fra før beina gikk i oppløsning. Så nå er det godt å være hjemme igjen. Og i sofaen kommer jeg til å bli en god stund. Nå har jeg virkelig fått brukt dagen godt. Turen begynte litt før kl.13:00 og nå er den blitt 15:30. Så da kan man vel si at jeg har gått langt nok. Jeg har også filmet masse og tatt en del bilder. Bildene skal jeg selvfølgelig vise dere nå. Det er jo så koselig og fint ute nå og da må jeg jo dele det med dere. Så her kommer det et lite bildedryss fra turen i dag.

Solen skinner og himmelen er helt blå. Altså det finnes jo ikke noe bedre vær enn dette. Få vekk all isen og snøen så er det jo en perfekt da. At det blåser gjør meg ingenting, men å vrikke foten eller å nesten skli på isen er jeg ikke like glad i. Det er virkelig skummelt ute nå, men jeg fikk meg jo en lang og flott tur da.

Og i følge appen på mobilen min så har jeg gått 7000 skritt på denne turen. Faktisk lengre også fordi jeg har filmet en del. Så da har mobilen stått stille, men jeg har jo da ikke det. Ikke vet jeg om den teller helt riktig heller, men det er hvertfall ca. det jeg har gått. Hvor mye det er i kilometer vet jeg ikke fordi jeg alltid glemmer å sette på den andre appen. Derfor liker jeg den som teller skrittene mine fordi da vet jeg i det minste det. Og 7000 skritt er faktisk ganske bra i løpet av en dag, så da kan jeg ta det rolig resten av dagen.

Nå kjenner jeg det er på tide å få i seg litt mer mat. Jeg fikk i meg litt frokost, men det har jeg jo brukt opp for lenge siden. Så da skal jeg finne noe jeg kan spise og så blir det vel å se en film, krabbe under teppet og få i meg varmen igjen. Det tror jeg kommer til å bli veldig koselig. Og hvis du ikke vil gå glipp av videoene mine fra turene jeg går på så burde du abonnere på min youtubekanal. Du finner linken under her, sammen med link til Instagram som jeg også poster masse spennende. Jeg er veldig aktiv på storyen. Så det er verdt å følge med der også om du vil se mer fra meg. Også håper jeg du får en fantastisk dag videre.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg