Skogstur og baking

Som jeg fortalte i går så har jeg planer om å ta meg en tur ut i dag. Det kommer til å bli så deilig og bare komme meg ut, men først må jeg jo få i meg noe mat. Jeg kan jo ikke gå tur på tom mage. Også er det en fin måte for meg å komme i gang med dagen på og få slappet litt av. Når det kommer til dagens tur så vet jeg ikke hvor langt jeg orker å gå, men det kommer til å bli veldig godt bare å komme seg ut. For å sitte inne dag ut og dag inn er virkelig ikke meg. Derfor vil jeg prøve å gå en lang tur, men vi får se hvor langt jeg kommer før jeg må snu.

Sånn været ser ut i dag så tror jeg det kan bli en veldig fin dag. Det er ikke veldig mye sol, men selvom det er skyer på himmelen så ser det veldig fint ut ute allikevel. Kanskje det blir enda finere vær og kanskje det blir mer skyer, men uansett blir det en tur og det blir så langt som beina mine orker. Nå er det jo en stund siden jeg sist var på tur så det kan jo hende at jeg blir veldig fort sliten, men jeg skal uansett gjøre det beste ut av det. Uansett hva som skjer og hvor mye jeg orker så skal jeg gjøre denne dagen til en skikkelig fin dag. Og jeg håper dere gjør det samme.

Nå blir det altså en lett frokost og så skal jeg pakke med meg litt mat til turen sånn i tilfelle. Jeg må også tegne på brynene fordi nå har jeg jo ikke noe bryn i det hele tatt. Det er ikke akkurat en look jeg har lyst til å gå ut blant folk med. Så det blir en liten stund nå på morgenen før jeg kommer meg ut, men da er det jo bra at jeg kom meg litt tidlig opp om morgenen.

Resten av dagen så blir det å jobbe. Jeg tenkte å lage en ny oppskrift som jeg kan teste ut en av de nærmeste dagene. For det er noe jeg har hat veldig lyst til å prøve ut. Vel, det er faktisk ganske mange ting, men jeg har én ting i hodet nå som jeg har hatt lyst til å prøve ut en stund nå. Så det blir det neste jeg skal lage og da trenger jeg jo en oppskrift. Og hvem vet, kanskje jeg finner noe annet spennende også. Jeg tenker hvertfall å bake litt nå mot helgen og det betyr jo at det vil komme nye oppskrifter snart. Så da er det bare å følge med for masse nytt og spennende. Denne gangen er det ikke rundstykker som står på listen, men noe enda mer spennende.

Nå blir det hvertfall litt frokost og så skal jeg pakke med meg kameraet mitt, litt mat og komme meg ut på tur. Bildet over her er fra forrige skogstur så nå er jeg veldig spent på hvordan det ser ut i skogen etter veldig mange dager. Masse bilder vil komme i løpet av dagen.

Følg bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av noe.

2 kommentarer
    1. Er hjemme i dag etter råd fra lege. Ble operert i går i det venstre bein pga noe åreknuter. Hele greia tok 50 min før jeg dro hjem. Tar høyre bein 25.5. Men alt i orden går med støttestrømper men det går bra. Ingen smerte trenger kun litt hvile i dag.
      Fine bilder, tok en solid skogstur på lørdag som var opp til 349 moh Haukåsutsikten. Det blir flere turer snart men må ta litt hensyn nå. Håper du fikk en fin tur i skogen i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg