Skedsmo senter

I dag skal vi ta bussen til Skedsmo senteret en tur. Om det blir noe av turen til det vannet får vi se på. Jeg har jo veldig lyst til å se om vi finner det, men vi får se om det blir noe av i dag. Uansett blir det jo en gåtur. Først må vi gå ned alle bakkene, gå fra bussplassen på Skedsmokorset og tilbake, så blir det alle bakkene opp. Så ja, kroppen min får bevegd seg ganske mye i dag. Så hvis turen bort til vannet ikke skjer i dag så er det jo alltids morgendagen.

Nå er vi hvertfall på vei ned til Skedsmo. Det er veldig godt å komme seg ut. Og se på den fine blomsten over. Sånt ser man ikke inne i leiligheten hvertfall. Og med regndråpene fra i natt på bladene. Det er så nydelig. Jeg liker hvordan dråpene ligger så elegant på bladene til blomsten. Også den flotte rosafargen som lyser opp inni det grønne. Naturen er rett og slett nydelig. Jeg vet jeg sier det mye, men det er fordi naturen gjør meg så glad. Alle de flotte blomstene og alt det grønne. Det lyser opp naturen selv på en grå dag. Jeg klarer ikke være i dårlig humør når jeg ser hvor nydelig naturen er.

Når jeg sitter på bussen så nyter jeg alltid utsikten. Vel, det vil si når jeg ikke sitter med nesa i mobilen og blogger. Jeg må allikevel ta en liten titt nå og da. Bare å se ned i grøftekanten så finner man mange blomster i forskjellige farger. Rosa, hvit og gule blomster som fyller grøftekantene og gjør det vakkert. Eller alle de grønne jordene overalt. Det er kjempe vakkert. Vi er så heldig at vi kan nyte den utsikten hver eneste dag. Ikke alle er så heldig at dem kan nyte skogen nesten rett utenfor døra eller har en utsikt utover alle jordene langt der borte. Så ja,jeg nyter det og elsker det. Alle disse små tingene er som et vakkert bilde som jeg får lov til å leve i. I tillegg får jeg lukte blomstene og høre fuglene synge. Da koser jeg meg. Derfor liker jeg best å være ute om sommeren. Så kanskje jeg tar meg en liten gåtur alene etterpå hvis jeg orker. Og hvis været holder seg. Vi får se. Nå blir det hvertfall Skedsmo aller først.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg