Sitter på bussen

Da har jeg fått sovet litt mer og det føltes godt. Det ble bare et par timer, men det hjalp utrolig mye. Så da er jeg klar for en ny dag. I dag blir det en tur til Oslo. Jeg sitter faktisk på bussen innover allerede. Det ble ganske stress egentlig fordi jeg snakket med samboeren min og han var allerede ferdig for dagen. Så da var det bare å kle på seg og komme seg ut døra på under 5 minutter. Heldigvis går jeg ganske fort så det var null problem å rekke bussen. Så da ble det er gåtur i dag også. Når jeg kommer hjem så blir det nok ikke en gåtur i nabolaget. Jeg må tenke på at denne kroppen må fungere i morgen også. Da må jeg jo gå, ta buss og gå litt til. Og det er bare en vei. Så da må man nesten ta det litt rolig i dag.

I Oslo skal jeg kjøpe ny med sjampo og balsam. Det er veldig få som har fungert så bra på håret mitt som den sjampoen jeg bruker nå. Og den får man jo selvfølgelig ikke i vanlige butikker. Problemet er at hvis jeg ikke bruker den så blir håret mitt enten skikkelig fort fett eller så blir det helt tørt og ingen vil vel gå med stygt hår.

Jeg skulle gjerne vært så frisk at jeg hadde klart å ta disse innkjøpene alene, men jeg har ikke kommet helt dit ennå. Forhåpentligvis kommer jeg dit en dag. I mellomtiden er samboeren min veldig snill og blir med selvom han har vært på jobb i hele dag. Så da blir det Oslotur da. Med en helt ny topp på meg. Toppen er fra Zalando. Jeg kan vise dere et bedre bilde litt senere i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg