Sitter på Bergenstoget

Nå sitter vi på toget til Bergen. Jeg har kikket litt på den vakre utsiktet fra vinduet og jeg er ikke skuffet. Vi kjører forbi veldig mye fin natur allerede. Vi er ikke i Hønefoss engang. Jeg gleder meg til å se hvordan resten av turen blir. Og selvfølgelig måtte jeg ta med meg flaska jeg har kjøpt av svigerinna mi. Den med teksten #ikke1til snakk med noen OG til minne om Jennie på den andre siden.

Det fine med den flasken (utenom teksten og fargen) er at den holder vannet kaldt og godt. Nå drikker ikke jeg så veldig mye når jeg er på tur sånn, men noe må jeg jo ha. Da er det veldig greit med denne flaska.

Ellers så går det egentlig ganske greit. Jeg er veldig trøtt og det gjør vondt i kroppen av å sitte her, men jeg gleder meg sånn til å kommer frem så litt vondt her og der gjør ikke noe. Vi har mat og drikke, jeg har med ei pute hvis jeg trenger å sove og vi har hverandre. Vel, samboeren min sitter på Ipaden da. Men det er helt okay for jeg vil heller fokusere på utsiktet. Det er det som gjør meg avslappet. Det er litt småtrøbbel med magen, men det hjelper å se ut av vinduet. Naturen roer ned det meste. Jeg tror tanken på at det er så langt å kjøre og at vi ikke kan forlate toget har fått magen min til å knyte seg litt, men det går vel over tenker jeg.

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde et videokamera og kunne filmet turen og lagd en youtubekanal. Det er bare helt fantastisk og ferien har så vidt begynt. Kanskje det er det jeg skal investere i etterhvert. Hadde det vært noe dere kunne tenkt dere? Filme ferier og småturer.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg