Siste julekortet i år er lagd

For at jeg skal få gjort mest mulig på disse få dagene som er igjen så har jeg sittet å skrivd på resten av kortene. Når alle kortene var skrivd på så pyntet jeg dem. Nå mangler det bare å få pakket dem og skrivd utenpå konvoluttene. Så er dem klare til å bli puttet i post kasser. Dette blir da de siste kortene jeg lager i år. Nå har jeg ganske mange her. Jeg tror faktisk det er litt under 100 kort her og jeg har jo allerede gitt ut 75 kort. I tillegg ligger det klart en del kort som jeg skal ha med på mandag. Så i år får jeg virkelig gledet mange mennesker (håper jeg).

Som dere ser på den store bunken øverst så har jeg litt av en jobb foran meg å pakke dem. Da må jeg lage alle konvoluttene selv og skrive på til slutt. Mye jobb, men absolutt verdt det. Hvis jeg kan hjelpe noen til å få en bedre jul ved å gi et julekort så er dette absolutt verdt alle timene jeg har sittet med dette. Og uansett har det vært utrolig koselig å sitte å holde på med dette om kveldene og nettene i stedenfor å sitte med alle de slitsomme tankene. Så jeg har ikke bare en mulighet til å glede andre, men det har vært en måte for meg å fylle de timene om natten jeg ikke får sove.

Så lørdagen tenkte jeg å bruke på å pakke disse kortene slik at jeg kan få gått en tur og puttet oppi postkassene rundt her som ikke har fått et kort ennå. Resten skal som sagt bli med meg på mandag og da skal jeg fylle noen postkasser andre steder. For nå har jeg snart fylt alle postkassene i nabolaget. Det blir spennende å se hvor resten av kortene havner.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg