Siste innspurt før jeg drar

Nå har jeg holdt det hemmelig lenge nok. Så i dette innlegget skal dere få vite hva jeg skal gjøre de neste ukene, men først tenkte jeg å fortelle dere hva jeg har gjort de siste dagene. For her er det jo veldig sjeldent at jeg faktisk sitter stille og ikke gjør noe. Vi vet jo alle hvordan fjorårets sommer gikk. Jeg var jo på så mange flotte turer i skogen. For hvis det er noe jeg virkelig hater så er det å sitte stille.

Torsdag
Dette var dagen etter at jeg tok alle de flotte blomsterbildene hjemme hos mamma. Da lå jeg for det meste på sofaen. Jeg var ganske sliten etter mandag, tirsdag og onsdag som jeg hjalp mamma i hagen. Så da tok jeg en dag fri for å hvile kroppen.

På kvelden så jeg og venninna mi på den vakre solnedgangen. Hele himmelen lyste opp i en nydelig rosafarge. Selvfølgelig måtte vi ta bilde av det. En fantastisk slutt på en rolig dag.

Fredag
Da var det tilbake til mamma for å hjelpe henne en siste dag før jeg reiser. Og denne dagen fikk vi gjort utrolig mye. Vi fylte hengeren med hageavfall og dro på fyllinga for å tømme den. Så var det tilbake for å fylle hengeren en gang til. Denne gangen tok vi alt som var av møbler og skrot i garasjen som ikke hadde blitt med forrige gang. Og her må jeg skryte litt av meg selv fordi jeg fylte hengeren nesten helt alene på 1 time. Selvfølgelig måtte jeg ha litt hjelp av mamma til å bære det tyngste. Men ja, vi fylte den og fikk kastet det på fyllinga. Vi begynte å fylle hengeren en siste gang, men på dette tidspunktet hadde jeg så vondt at vi måtte stoppe etter å ha fylt den litt.

En skikkelig produktiv dag da. Jeg er veldig stolt av min innsats denne dagen. Og jeg er veldig glad for at mamma fikk kastet så mye. Nå er vi snart ferdige i hagen og det er veldig lite i garasjen som skal kjøres bort. Så det som er igjen når jeg kommer tilbake, det tar vi da.

Denne helgen har jeg bare tenkt til å slappe av og ikke gjøre noe som helst. Ikke at jeg har hatt så mye energi, men i morgen kommer dama mi og da tar jeg ferie. Jeg skal nemlig bli med henne hjem. Og dette har jeg gledet meg så utrolig mye til. Dette trenger jeg. jeg trenger å komme meg litt bort og bare kose meg. Så det skal bli godt for psyken og hele meg. Også får jeg jo dele denne tiden sammen med verdens herligste jente. Jeg er så heldig!

Og da har jeg jo hatt litt å gjøre. Siden jeg skal dra hjem til henne så måtte jeg jo pakke. Det har jeg jo fått gjort nå. Vel, klærne er hvertfall pakket ned. Så denne helgen har jeg bare gått rundt i pysjen fordi alt er pakket ned, utenom de klærne jeg har brukt til å jobbe i hagen hos mamma med.

Og som dere kanskje ser på bildet over så har jeg fått farget håret mitt og klipt meg. Noe jeg må si at jeg virkelig trengte nå. Så det var veldig godt å få gjort. Det eneste som mangler nå er… vel, å komme seg av gårde. Jeg må også velge ut noen smykker osv. som jeg kan pakke ned. Ja, dere vet. Sånne småting som skal ordnes før man kan dra.

Dere skal selvfølgelig få være med på hele denne turen. Så det er bare å glede seg til alt denne turen byr på. Jeg skal ta masse bilder og vise dere alt sammen. Det blir helt fantastisk og jeg kan nesten ikke vente. Er dere klare for skikkelig ferie innhold på bloggen?

4 kommentarer
    1. Du verden så flink du har vært og det er sikkert din mor glad for. Skjønner at du trenger en god ferie nå med dama di. Du ser frem til mye nytt og har mye herlige dager foran deg. Ser frem til referat fra din ferie. God ferie. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg