Siste helg før julaften

Da var det faktisk siste helg før julaften. Jeg håper folk gleder seg masse til å feire julen med familien eller hva det måtte være. Jeg gleder meg til å komme nedover og være med min familie selvom julestemningen ikke er til stede. Det blir uansett koselig å være med familirn og spise god mat. Bare det å samles og snakke er veldig fint. I år har jeg fått i oppgave å lese opp og dele ut julegaver siden søstra mi ikke vil. I år er jeg den nestyngste så da blir det min tur. Vi feirer jul sammen med ene broren min, søstra mi og mamma i år. Andre broren min og familien hans skal feire med svigerinna mi sin familie i år. Sånn har det vært annenhvert år og det er jo egentlig en grei ordning når man har barn sammen. Det har ikke vi så da er det egentlig ikke like nøye hvor vi er, men jeg syns jo det er veldig hyggelig at gubben vil være med ned til moren min og feire der. Familien hans har 2 store bikkjer som jeg er skikkelig allergisk mot så å feire der blir jo litt kjipt for meg. Jeg må si jeg er veldig glad for at jeg ikke er så allergisk mot bikkja våres. Han har en helt annen pels, heldigvis!!

Denne helgen blir det å gjøre minst mulig så jeg er opplagt til mandag.

Jeg ønsker alle dere lesere en riktig god jul!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg