Siste dagen i 20årene

Det har vært noen helt forferdelig dager, men jeg skal ikke gå inn på det. De som vet, de vet. Jeg kan hvertfall si at jeg har vært veldig dårlig psykisk på grunn av noe som har skjedd. Så det vil komme store endringer i nærmeste fremtid. Mer om det senere. Ville bare kort fortelle dere grunnen til at jeg ikke har blogget på en stund.

Det startet jo veldig bra. Jeg var jo i full sving med eksponeringsterapi. Gikk turer hver eneste dag, men til slutt ble jeg liggende på soverommet med angst 24/7 på grunn av noe annet som har skjedd. Så på torsdag ble jeg hentet av mamma.

Der fikk jeg koblet av litt. Jeg møtte også en kompis som bor nede i gata ved mamma. Vi snakket og jeg glemte hverdagen litt. Det var godt og virkelig kunne senke skuldrene litt etter alt sammen som har skjedd. Jeg hadde nok gått på veggen om jeg ikke hadde blitt hentet av mamma.

Nå er jeg tilbake her hjemme og skal prøve å nyte min aller siste dag i 20 årene. I morgen fyller jeg 30 år. Det er så rart for jeg føler meg virkelig ikke noe eldre enn 18-20 år, men det er jeg nok ikke alene om. Tiden flyr og det viktigste man kan gjøre er å leve hver dag som om det var den siste.

Og nå er det endelig masse julepynt på senteret. Julestemningen kryper seg innpå deg og omfavner deg med en varm klem. Julen er utrolig vakker. Hvertfall syns jeg det. Når julepynten blir hengt opp på senteret og i gatene så blir jeg så utrolig glad. Jeg kan nesten ikke vente til desember. Og snart trenger vi ikke vente heller, for den er jo rett rundt hjørnet. Men før det skjer så skal jeg ha bursdag.

6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen din idag! Leit å høre at du går gjennom noe for tiden, håper likevel du har klart å feire litt bursdag likevel! Setter pris på å lese bloggen din 🙂

    2. Gratulerer så mye med vel overstått dag. 🥳😃 Håper det går bra med deg, og venter spent på nytt innlegg her.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg