Shopping

Siden jeg ikke får sove så tenkte jeg å fortelle litt om hvordan gårsdagen var og hva jeg har gjort frem til nå. Så la oss begynne fra da samboeren min kom hjem og pengene mine hadde kommet inn på kontoen. For da tok vi oss en tur bort på senteret. Der fikk vi handlet inn litt mat. Jeg sjekker alltid tilbudshylla på butikken fordi det er veldig ofte ting som går ut på dato. Denne gangen fant jeg knakkpølser og marsipankake. Legg det i frysern og det holder seg en god stund. Så jeg gjorde det.

Som jeg fortalte tidligere så har jeg fått ut de store tomatplantene og ryddet kjøkkenbenken. Det ble plutselig så mye bedre med en gang. 

For første gang på Gud vet hvor mange måneder tok vi oss en liten runde på senteret. Som regel har det bare vært for å kjøpe mat, men nå er jo butikken åpne igjen og det måtte jo nytes. Vi var innom Nille å kikket, men der var det ikke noe særlig som jeg ville ha. Så vi gikk videre til Normal hvor jeg kjøpte shampoo osv. Til slutt gikk vi innom dressmann og fikk kjøpt noen sokker og boxere til samboeren min.

Jeg har ikke hatt det så bra på lenge. Endelig fikk jeg shoppet igjen. Selvom det ikke var så mye så var det allikevel skikkelig koselig. Bare det å kunne gjøre noe annet enn matvarehandel gav meg så mye glede.

resten av dagen gikk til å se på Titanic. Vel, jeg begynte hvertfall, men så begynte Jake å livestreame så jeg så heller på det. Og her sitter jeg altså kl.04:00 uten å ha sovet noe. Hva gjør man da? Jo, man begynner å rydde. Og så kjente jeg at det var på tide å prøve og sove litt. Så vi får se om jeg får sove litt nå og hvordan dagen i dag blir.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg