Shopping og vond arm

Jeg sa jo at jeg skulle ta det helt med ro i dag og det har jeg jo egentlig gjort også, men det ble en liten tur i butikken. For det var jo en del ting som manglet i kjøleskapet. blant annet måtte vi ha grønnsaker sånn at vi kan ha salat ved siden av middagen. Jeg følte at jeg trengte litt mer frukt, så nå har jeg kjøpt inn en god del frukt til både smoothie, havregrøt og bare for kos. I tillegg har det blitt litt middager. Noe jeg kjente var på tide å fylle opp litt med. Også ble det jo selvsagt glemt et par ting på veien, men det er noe samboeren min kan svippe innom i morgen etter trening. For jeg er til tider veldig dårlig på å få i meg drikke generelt. Selv med brus så er jeg velig dårlig på å få i meg nok. Det eneste jeg er flink til å drikke er vann med kullsyre. Så det går det jo litt penger på. Heldigvis er det ganske mye tilbud på det for tiden.

Utenom den turen til butikken så har jeg tatt det med ro. Ikke at jeg har hatt noe valg. Når jeg kom hjem så begynte hele venstrearmen å verke. Jeg trodde seriøst jeg skulle begynne å gråte, så vondt var det. For jeg pakker alltid varene når vi handler og i dag var jo ikke et unntak. Og da jeg skulle løfte disse posene opp i vogna og ut i bilen så kjente jeg at armen min ikke syntes det var særlig gøy. Etter at kroppen har vært i aktivitet en hel helg så var kanskje ikke dette det beste jeg kunne gjøre. Så da var det bare å pakke ut av posene og legge meg ned på sofaen med Zpikes på. Det er jo det eneste som hjelper fordi jeg blir skikkelig kvalm og dårlig av smertestillende. Og det går jo over. Jeg må bare bruke litt tid på å roe ned kroppen.

Ja, det er jo grunnen til at jeg ikke har fått blogget før nå. Den pausen kjente jeg at var nødvendig for å få kroppen tilbake. Så nå får jeg bare få meg litt søvn og håpe at morgendagen byr på litt mindre verkinger i kroppen og en generelt bedre dag. For jeg har virkelig lyst til å gjøre hundre ting og gjerne samtidig. Det klør jo i fingrene etter å komme i gang med både det ene og det andre. Nå har jeg jo en youtubevideo som skal ut, men før jeg kan få den ut så må jeg jo spille inn resten. Jeg er jo ikke så komfortabel foran kameraet at jeg tørr å snakke så mye når samboeren min hører på. Også har jeg jo ikke hatt ork til å gjøre det i dag, men forhåpentligvis får jeg det ferdig i løpet av morgendagen. Målet mitt er hvertfall å få lagt den ut seneste på onsdag og det skal jeg få til. Det er nok kanskje noen av dere som er spent på filmen fra Kristiansand og jeg må bare beklage for at det tar litt tid, men det blir altså seneste på onsdag om ingenting kommer i veien.

Så er det egentlig bare å få meg litt søvn og hvile stemmen. Jeg kjenner at den har blitt brukt litt mye nå i helgen. Vi sang i bilen og det var så mye gøy på denne turen. Og nei, jeg har ikke filmet at jeg har sunget. Ingen vil høre meg synge, men det er mye annet fint på videoen da. Nå er den delvis satt sammen og jeg syntes det var så koselig å se alt jeg har filmet. Den ble jo ikke så lang som jeg håpet, men det ble hvertfall mye fint da. Så nå må jeg bare få filmet resten og få den ut.

Er du spent på videoen fra Kristiansand?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg