Shopping i Norrköping

Dagen i dag har vært helt fantastisk. Vi hadde egentlig ikke noe planer, men så endte vi opp med å dra på shopping i Norrköping. Der var det så utrolig mange butikker og mye fint å se på. Og jeg som er litt for glad i å bruke penger ble jo litt blakkere i dag. For der fant jeg nemlig noen veldig fine klær som var helt perfekt for meg. I tillegg var vi innom en godteributikk. Og de som kjenner meg vet jo at jeg aldri går ut av en slik butikk uten å kjøpe noe. Så da ble det jo litt godteri i dag.

Siden jeg har fått shoppet litt, tenkte jeg det kunne være gøy å vise frem hva jeg har handlet. Så her får dere en liten titt på det.

Altså det var så utrolig mange fine T-skjorter til en veldig grei pris. Og hvem trenger vel ikke litt påfyll av klær i blant? Jeg vet hvertfall jeg trenger litt vanlige T-skjorter.

Men ikke nok med det. Vi kjøpte matchende pysjamaser da vi var innom Lidl.

Så det har blitt mye shopping i dag. Og ikke minst har vi hatt en helt fantastisk dag sammen. Endelig er jeg tilbake i Sverige og hjemme i mitt andre hjem. Her håper jeg at jeg kan bli en liten stund fordi jeg har det så utrolig fint sammen med jenta mi. Nå skal vi slappe av i pysjen og bare nyte en rolig kveld. Det trengs etter å ha vært ute. Ikke bare shopping da. Til middag i dag for eksempel så hadde vi reker, mens vi så på den nye the orphan filmen. Så denne dagen har vært fylt med mye fint. Jeg gleder meg til dagene fremover og håper at vi får opplevd mer koselig sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg