Shoppe duftlys

Jeg vet jeg ikke har blogget på en stund nå (utenom spøkelseshistorier). Grunnen til det er ting som har skjedd som jeg ikke har veldig lyst til å prate om. La oss bare si at det har vært noen veldig vanskelige dager i det siste. I tillegg er depresjonen tilbake for fult. Så hvis jeg ikke blogger så er nok det grunnen. Dere vet hvordan det er når høsten og vinteren kommer med kortere dager og kaldere vær, så jeg skal ikke gå så mye inn på akkurat det.

Det jeg har lyst til å fortelle dere er gårsdagens shopping. Jeg og venninna mi tok nemlig en skikkelig koselig tur og fikk kjøpt masse greier.

Jeg kjøpte en god del ting i går, som dere kan se på bildet over. Og jeg skal vise dere nærmere hva alt er. Man kan si at jeg gikk litt bananas med innkjøp av duftlys og lignende, men det er jo koselig med duftlys. Det gir jo hjemmet et lite løft.

Jeg er alltid på utkikk etter duftlys. Er det noe jeg ikke får nok av så er det duftlys og lignende. Og nå har jeg fått kjøpt inn noen lys til spooky season og noen til jul. Så la oss gå igjennom og se hva jeg har plukket ut til spooky season.

Som dere kan se så ble lysene brukt med en gang vi kom hjem. Jeg har også kjøpt duftvoks, som er helt fantastisk lukt på. Alt som er oransje lukter mango. Ikke akkurat den høstlukten jeg lette etter, men fargen passet perfekt. Og lukten er himmelsk, så den blir.

Og det ble kjøpt inn et nett med små gresskar som jeg har plassert rundt i huset. Det begynner smått å komme høst/halloween pynt ut i butikkene og det gjør meg veldig glad. Som den buketten jeg kjøpte. Altså den er jo helt perfekt. Jeg kommer til å bruke den til spooky season hvert år. Den passet så godt inn med gresskartemaet på spisebordet.

Og til slutt er det jo den store krukken med duftlys som jeg har på rommet mitt. Den svarte krukken med den hvite lappen gav meg skikkelig witchy vibe. Så den passet perfekt til temaet jeg har på soverommet.

Til jul fant jeg noen utrolig gode duftlys og en pakke med duftvoks. Duftvoksen er jo ikke julelukt, men den lukter utrolig godt. Resten er jo veldig jul og de dufter himmelsk. Vi gikk forbi de 2 duftene fra Glade på kiwi og de luktet så godt. Så da ble de ned meg hjem. Er det noe som virkelig er typisk jul så er det jo lukten av gran. Det er jeg alltid på utkikk etter. Så når jeg fant det duftlyset måtte jeg kjøpe med meg et par.

Telysene er jo også veldig juleduft. Lukten av eple og kanel var helt perfekt, men jeg må innrømme at jeg ikke har funnet det perfekte duftlyset til jul helt ennå. Du vet den duften som får deg i julestemning og drar deg tilbake til barndommen.

Noe som verken er spooky season eller jul er disse to lysene. Det rosa måtte jeg bare ha fordi det luktet så godt. Et av mine absolutt favorittmerker innen duftlys er Yankee. De har såå mange gode dufter og er egentlig ikke så dyre heller. Og dette roselyset gleder jeg meg til å teste ut neste år.

Det hvite lyset er også duftlys. Jeg syns det er så koselig med levende lys på badet. Selvom vi kun har dusj så er det fint å tenne et lys i stedenfor lyset i taket. Og dette har en veldig mild lukt som passer perfekt på badet.

Du vil kanskje tro at jeg har nok nå? Langt derifra. Det blir aldri nok duftlys. Jeg er fortsatt på jakt etter et duftlys som kan passe perfekt til oktober. Mangolysene har fargen, men vi trenger en annen duft når det nærmer seg halloween.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg