Servietter

Når det kommer til servietter så har jeg en del. Jeg syns det er så mange fine mønstre på dem og de er jo veldig fine til pynt. I tillegg har mamma samlet på servietter i mange år. Når jeg har kjøpt nye så får hun alltid en av hver. Jeg føler at jeg aldri kan få nok servietter. Men jeg kjøper så klart bare de jeg syns er veldig fine. Så jeg tenkte jeg skulle vise dere noen av de jeg har i skuffen her.

Her er det ganske mye forskjellig, men jeg må si at natur og dyr er det som er finest. Det er jo gøy å ha servietter med grevinnen og hovmesteren, men det er mest fordi det var alltid noe mamma måtte få med seg på TV. Serviettene med troll er fra bilturen jeg hadde for 2 år siden. Det passet så bra siden jeg skulle over fjellet og oppleve den flotte naturen Norge har å by på. Så de serviettene ble min suverni på turen. Jeg syns de er så søte, men jeg har ennå ikke funnet en anledning hvor jeg faktisk kan få brukt dem.

Eller så går det jo en del i juleservietter. Jeg kan ikke akkurat skryte på meg at vi har hatt så mange middagsgjester i julen, men de er jo uansett veldig fine til pynt. Jeg har jo en serviettholder til jul som står med servietter i hele desember. Eller så har det gått mye i blomstermotiver. Jeg har faktisk ikke 1 serviett med påsketema. Det er jo litt flaut med tanke på alle serviettene jeg faktisk har. Vel, det er aldri for seint å slenge med påskeservietter i samlingen.  Nå har ikke jeg noe som helst annet av påsketur heller da. Det blir litt annerledes når man ikke har barn. Jeg har jo ikke noe hjemmelagd pynt f.eks. Så her har påsken vært uten påsketurister, pynt og servietter. Det er jo bare 1 uke så jeg tror ikke jeg hadde orket å drasse frem masse pynt uansett. Det holder med julepynt. Hadde jeg hatt unger derimot så hadde jeg jo gjort mer ut av påsken så takk og lov at jeg ikke har det. Dem får styre på dem som vil så kan jeg kjøpe servietter og bake kaker. Barn er herlige, men ikke et ansvar jeg ønsker å sette inn i livet mitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg