Scrapper hus

I dag har jeg sittet å scrappet. Jeg prøver å få ferdig et hus, men jeg vet ikke om jeg vil ha det mer spooky eller om det er finest sånn som det er nå. Hele dagen i dag har jeg sittet å konsentrert meg om dette huset for å få det best mulig. Når jeg er helt sikker på at det er ferdig så skal jeg vise dere resultatet, men akkurat nå er jeg ikke helt sikker. Det eneste jeg vet den trenger er lys. Jeg har lyst til å sette et telys (LED) inni huset slik at det ser ut som et ekte hus med strøm. Akkurat nå har jeg ikke slike LED lys, men det går jo an å skaffe etterhvert. Ellers så er det egentlig bare noen få ting jeg tenker på. Først og fremst om det skal være mer spooky eller om det er finest sånn. Jeg lurer også på om jeg skal lage en pipe på taket eller ikke. I tillegg lurer jeg på om jeg skal gjøre noe med den lille balkongen jeg har lagd. Er det noe jeg kanskje kunne lagd som kunne stått til pynt der? Så ja, det kan hende at jeg ikke får blitt ferdig før i morgen. Uansett kommer jeg til å vise dere når det er ferdig. Da vil jeg forklare hvordan jeg har lagd den også. Ingen mal, men jeg skal forklare. Jeg tror uansett ingen hadde forstått malen jeg har tegnet opp til dette huset. Det finnes så mye bedre maler der ute, men jeg syns det er like morsomt å lage mal som å bygge selve huset. Da får jeg det også så stort som jeg ønsker det.

Men siden jeg er innom for å blogge så må dere jo få en liten titt på hva jeg bygger. Ikke av hele huset, men en liten titt skal dere så klart få. Bare se her:

Og nå som jeg har sittet hele dagen med å scrappe så tok jeg og samboeren en liten kveldstur. Etter så mange timer bøyd over stuebordet og dypt konsentrert så var det godt å få strekt på kroppen og puste inn frisk luft. Også syns jeg det er så vakkert ute om natten. Når alle lysene blinker i mørket og gjør utsikten helt magisk å se på. Jeg elsker å kunne se ut av vinduet når mørket har lagt seg og alt man kan se er lys fra hus og gatelykter. Det gir en helt spesiell stemning. Og selvfølgelig måtte jeg jo ta et bilde av utsikten når vi kom bort til krysset. Derfor kan man se utover bygda og litt til. Og dagens bilde ble så utrolig fint så jeg har lyst til å dele det med dere.

Se så nydelig det er med lysene i mørket. Nå har jo vi ganske nydelig utsikt her vi bor, men den utsikten derfra er så vakker. Det gir turen det lille ekstra. Så jeg ble veldig glad når samboeren min sa vi kunne gå bort dit.

Ellers har jeg egentlig bare hatt tid til å spise litt og noen små pauser for å hvile ryggen. Så i dag har jeg virkelig sittet i mange timer med scrabooking, men det er jo så gøy. For meg gjør det ingenting å bruke masse tid på hobbyer og det vet jo dere som følger meg.

Nå tenkte jeg å tenke litt på hva jeg har lyst til med dette huset. Eventuelt blir det å gjøre det ferdig i kveld (senest i morgen). Når det er gjort så må jeg jo finne en ny ting å gjøre. Akkurat nå har jeg veldig lite svartmaling igjen så jeg får ikke malt så mye før jeg har fått mer svartmaling. Det gikk jo en god del maling til den kisteformede hylla. Nå er det ganske mye annet jeg kan gjøre enn å male. Jeg kan jo lage så mye forskjellig ut av papir. Også har jeg masse papp  som jeg også kan lage noe ut av. Så noe skal jeg nok klare å finne på.

Så det er bare å følge med på bloggen hvis du vil se mer av dette. Også har vi jo kommet inn i oktober så jeg har mye planlagt for dere her på bloggen. Følg gjerne bloggen på Facebook HER så går du ikke glipp av noen av innleggene jeg poster. Husk at du også kan følge med på instagram HER hvis du bare vil ha bilder av hobby.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg