Scrapbooking: krydderhylle

Ja, dere leste riktig. I dag har jeg lagd en krydderhylle som står på kjøkkenet med alle mine krydderglass. Jeg må si at den passet utrolig godt inn og det ble veldig fint å få dem på rekke inni hylla. Også får vi se hvor lenge den holder. Jeg har brukt godt med lim og pappen er tykk så den burde holde seg ganske bra. Så lenge den ikke blir våt så skal det gåbra og jeg er ikke akkurat den som søler vann utover benken.

Jeg har brukt et par timer på denne hyllen, men det gikk egentlig ganske fort. Hvertfall mye kjappere enn jeg hadde trodd. Og her er resultatet:

Edderkoppnettet er lagd av smeltelim og ellers har jeg malt hele hyllen svart og limt inn mønsterark som bakgrunn. Veldig enkel å lage og utrolig flott å ha på kjøkkenet.

Eneste problemet nå er at jeg har veldig lite lim til limpistolen min så jeg vet ikke om jeg får lagd så veldig mye før jeg har skaffet mer. Det er jo så klart mye annet man kan gjøre. Jeg har jo en del lerret som ikke er malt på også har jeg jo tegnesaker jeg kan holde på med. Mange muligheter til å være kreativ, men vi får se hva jeg finner på. Jeg har jo som sagt en million idéer til hva jeg kan lage så jeg må nok bare bestille mer lim sånn at jeg kan komme i gang med noe nytt.

Det er veldig gøy å ha noe å gjøre, men resten av dagen skal jeg slappe av. Å sitte bøyd over stuebordet i flere timer er ikke bra for ryggen så da får jeg se om jeg klarer å finne en film å se på.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

Du kan også finne alt av mitt kreative arbeid på Instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg