Scrapbooking: hus

Da har vi fått skaffet LED telys til huset og jeg kan endelig vise dere hvordan det ble. Samboeren min var nemlig nede på butikken og fikk skaffet det til meg. Nå har jeg ventet i noen timer, men endelig kan jeg vise dere huset jeg lagde i går. Først vil jeg si litt om hvordan det gikk i går. Jeg hadde jo funnet masse inspirasjon på Pintrest, men jeg jeg vil aldri lage en nøyaktig kopi av det jeg finner. Så jeg lagde noen endringer fra det bildet jeg så på. Jeg fjernet noe og jeg la til noe annet. Til slutt hadde jeg mitt eget hus og ikke noe andre har lagd før meg. Dessuten lagde jeg jo også malen selv. Bildet jeg så på var jo bare at et ferdig produkt. Jeg satt sammen, skjærte ut og hadde det utrolig gøy med å lage dette huset.

Jeg eier ikke en diesmaskin eller noe sånt så alt jeg har gjort her er lagd med linjal, blyant, saks og tapetkniv. Det er veldig gøy, men også mye mer jobb. Noen kan jo bare stanse ut vinduer, dør, gjerde osv. Jeg må skjære og klippe alt for hånd, men jeg må jo si at det ble utrolig bra allikevel. Bare se her:

 

Dere skjønner kanskje hvorfor det tok hele dagen, kvelden og natten på å lage dette huset. Det er en del detaljer som måtte skjæres ut. Jeg startet med brunt papir og skjærte ut alle detaljer. Så limte jeg alt sammen. Når alt var klart så klippet jeg ut mønsterpapir og limte på veggene. Jeg lagde til slutt de brune rundt alle vinduene, persienner og gjerdene. Også måtte jeg jo ha en liten flaggermus på veggen (øverst). Og nå har jeg fått inn LED lys som blinker som flammer. Det gav huset egentlig den lille detaljen den trengte for at det skulle bli perfekt. Det kan dere se bilde av under her.

Og det var mitt forsøk på et litt mer detaljert hus. For meg var det helt perfekt. Huset passer jo så bra inn med resten av dekorasjonene. Det kan hende jeg lager et nytt, større og bedre hus, men akkurat nå holder jeg på med noe helt annet. Jeg har så vidt kommet i gang, men jeg har jo hele dagen til å fortsette så det er nøyaktig det jeg skal gjøre. Om jeg blir ferdig i dag eller om det tar mye lengre tid vet jeg ikke. Jeg har aldri lagd noe sånt som dette før så det blir jo veldig spennende. Så da er det egentlig bare for meg å fortsette der jeg slapp da samboeren min kom hjem med LED lys til huset mitt.

Fortell meg gjerne hva du syns.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER om du ikke vil gå glipp av mitt neste prosjekt. Du kan også følge meg på instagram HER om du ønsker å se bilder av mine prosjekter.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg