Satser på en god natt søvn

Som jeg fortalte dere tidligere i dag så ble dette en veldig rolig dag. Jeg har sittet å sett på youtube, jeg og samboeren min har sett på jul i blåfjell. Ja, vi har tatt det ganske rolig i dag begge to. Og det beste av alt er at hodepinen ikke er å kjenne mer eller hvertfall ikke sånn at det plager meg. Jeg kan faktisk ikke kalle det hodepine engang. Det er mer ubehag eller bare litt irriterende trykk i hodet, noe som er en ekstrem forbedring fra natta som var. Forhåpentligvis holder det seg sånn.

Akkurat nå er jeg egentlig ganske sliten og vil bare sove, men jeg er redd for at hvis jeg går å legger meg for tidlig så vil jeg bare våkne midt på natten. Så i stedenfor å legge meg med en gang så tenkte jeg å hvertfall se litt mer på youtube. Heldigvis for meg har Jake Munro ganske mange videoer å se fra år tilbake så det er det jeg gjør, ser gamle youtubevideoer eller vlogs da. Da koble jeg ut fra alt som skjer i hodet mitt og bare fokuserer på videoene. Det er virkelig godt å ha noe jeg kan sette på som ikke krever så mye, men allikevel holder hodet mitt opptatt.

Forhåpentligvis vil jeg klare å komme tilbake til det jeg egentlig vil gjøre i julen ganske snart, men nå trengte jeg virkelig å bare roe det helt ned. Så får vi håpe at denne natten vil bli mye bedre enn forrige og at jeg nå kan komme meg tilbake til der jeg var for litt siden. Jeg har så lyst til å bake og alt sånn. Også vil jeg ha energi til bloggen igjen for nå begynner det å bli skikkelig dårlig her. Så da er det bare å krysse fingrene og håpe på det beste.

Bloggen på facebook finner du HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg