Så mye for å være effektiv

Etter å ha spist så følte jeg meg skikkelig sliten. Jeg tror kanskje det kan være varmen. Uansett så ble jeg liggende på sofaen og se på tv. Kroppen orket ikke å gjøre noe så jeg ventet til jeg måtte henge opp vasken sånn at jeg i det minste hadde energi nok til det. Nå som klærne er hengt opp så er jeg helt utslitt. Så da får jeg vel bare gjøre som kroppen vil og slappe av i dag. Det kommer en dag i morgen også. Akkurat nå vil jeg egentlig bare sove. Problemet er bare det at hvis jeg sovner nå så får jeg ikke sove til natta igjen og jeg prøver å få døgnrytmen tilbake til normalt. Da kan jeg gå lange turer om morgenen når det ikke er for varmt. Jeg har slitt litt med hodepine i det siste.

Så hva kan man finne på når man er helt utslitt og bare vil sove? Jeg skrudde nettopp av tven fordi jeg ikke orket å følge med. Kanskje jeg bare skal kikke på klær og sko på nettet og lage en liste over ting jeg ønsker meg, ting jeg kan kjøpe når jeg får penger igjen. Det er jo så mye fint i nettbutikkene jeg har handlet på i det siste.

Det eneste jeg klarer å tenke på akkurat nå er at jeg vil gå tur. Bare gå en lang tur og ikke tenke på alt som må gjøres her. Eller bare slappe av med et fotbad og ansiktsmaske. Det er i slike stunder jeg skulle ønske vi hadde et badekar. Kanskje jeg hadde klart å slappe av en liten stund og vært klar til å hive meg ut i alle disse oppgavene. Akkurat nå føles det håpløst. Også må jeg passe på sånn at jeg ikke sliter meg helt ut og ikke orker noe når vi er på ferie. Bare tankene gjør meg helt utslitt. Vi får se hva jeg får gjort i helgen. Nå må jeg bare prøve å slappe av litt. UTEN å sovne. Hm…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg